Jul inpso

Bilder från weheartit
Snart är det ju jul och det finns ännu ingen snö ute? Så deppigt!
Enda saken som saknas för mig för att få den riktigt jul-känslan är när allt utomhus är heelt snötäckt!
 
Så nu får man hoppas på att snön (och julen) kommer fooort!
 
Vad behöver du för att få julkänslan?


Madeliene    •  

Jag håller med dig! Behöver också snö för att få till en riktigt julkänsla! :)

Talia    •  

Fina bilder du hitta :)

Prietha    •  

Lussekatter är den ultimata julkänslan för mig!

Isabell    •  

Svar: på Haga hem! En butik här i Norrland :)
Kram

Felicia Berg    •  

Najs inspo :D

Sara Ekman    •  

Härlig inspo :)

Jossie    •  

Jag behöver också snö för julstämning :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh härlig inspo. :)

mot plus    •  

åå så mys!!

milina.blogg.se    •  

fin inspo!

Alicia - Alicia And Stuff    •  

Jag vill också mer än gärna ha snö!!

Sv. Kul att du tycker det. Kram!

Anonym    •  

superfin julig inspo!

Oslofru    •  

Så mysigt! Älskar julen :)

Elin karlsson    •  

Svar: Tack så mycket fin du!! :)

Åh vad jag längtar till jul! Håller helt med dig.

Amanda♥    •  

Så härlig inspo! Julmusik gör att alla julkänslor fyller huset! :)

ɑ n n i k ɑ    •  

Fin inspo!

Siri |Diabitfit|    •  

Mysigt!

Sanna Preifelt    •  

Jag vet inte vad jag behöver, men i och med att jag ska spendera 19 dagar av december i en ny stad så ska jag verkligen göra allt jag kan för att få julkänsla :)

Emma Grann Fotografi    •  

Åhhh!! Längtar så!

Amanda Niclasson    •  

Åh vilken mysig inspo! Älskar julen :)
Lust att göra ett bloglovin byte?

Jessy    •  

Snön, glögg och pepparkakor haha! :D

Elin    •  

Åhhh! Mysigt!

Julia    •  

vill också ha snö nu :/

Charlotta Hägg    •  

Sv: Ja, det är riktigt tråkigt när de gör så :/ Man är ju så himla nyfiken och vill veta allt direkt ju! :D

jag vill också ha snö… och ledigt!

Pauline    •  

jag får julkänsla tidigt och den är så stark och underbar hihi

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Härlig inspo! Jag har inte haft någon julkänsla på måååånga år, så vet inte riktigt vad jag behöver för att få det, hah. Gillar inte julen.

Alice    •  

Vill också ha en vit jul! allt blir så mysigare då!!

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Det är väldigt vanligt att det inte är snö i december, ofta kommer den lite senare ibland inte alls. Jag behöver inte snö för att känna julkänslor, vädret kan man ju inte styra över. Men det är klart att det blir mysigare med snö! ^^

Ida Lindborg ♡    •  

å alltså vill verkligen ha snö :(

Sv: Tack så mycket! :)

Emelie    •  

Vi fick faktiskt lite snö nu till första advent, lite mysigt faktiskt! Men skulle vilja ha lite mer! Mysig inspo verkligen, riktigt mysig! :)

Emelie    •  

Så fin inspiration! :D♥

Erika    •  

Behöver också snön, den är som pricken över i :)

Celine    •  

Hoppas ni också får snö snart då! :D

Maria Karlsson    •  

Varm choklad med polkagrisar hade inte varit fel :D

Kajsa    •  

snön är verkligen det som ger julkänsla, men den får inte vara kvar för länge. hehe :)

Sofia    •  

härliga bilder!!

nathalie    •  

Mysig bild, vad har du för kamera ? :)

Svar: Tack sså mycket! Jag använder min Nikon D5000 och iphone 4s kameran :) dessa bilder var dock från weheartit!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!