It's friday!

Dagens outfit: Tröja från Bikbok, Byxor från H&M.
Åt precis världens godaste middag som ni ser bild på ovanför! Den bestod av Kyckling i sås, klyftpotatis och kokt broccoli och sedan även vitlöksdressing på det! Sjuukt gott!
 
Nu inväntar vi bara att idol ska börja och medan vi väntar på det ska vi antagligen se nyaste avsnittet av Revenge, börjar bli sååå sjukt spännande i den serien nu så man kan knappt vänta tills nästa avsnitt!
 
Annars idag hade vi endast 3 studiebesök på schemat i skolan så det var verkligen kul. Slutade då redan klockan 11 och gick sedan till Subway med Nathalie och hämtade sedan William från skolan!
 
Hur ska ni spendera denna helg?


sofft.blogg.se    •  

sv: Tack så mycket :D

svar: Baby hälsar tack:)

Alice    •  

Åh vad gott det ser ut och riktigt fin outfit!

JOHANNAOFSWEDEN ★    •  

Åh vad gott det där såg ut! :D

Emelie Ekman Lindqvist    •  

Ha en fantastisk helg! :) Fina byxor!

Siri |Diabitfit|    •  

Låter som en bra fredag! Jag ska flytta till en ny lägenhet i helgen så blir till o packa och bära kartonger :D

Anonym    •  

Sjukt fin du är :) älskar håret!

Sara Ekman    •  

gott :)

Amanda♥    •  

Mums vad gott det ser ut!

Ida Lindborg ♡    •  

så fin! god mat! och så fin outfit!

Sv. Tack snälla för omtanken ♥

Linda    •  

fin outfit!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Skönt att sluta så tidigt. :) Snygg outfit!

Julia    •  

maten såg god ut :)

Linnéa Alpsten    •  

Hoppas du får en bra helg! :D Jag ska på barnkalas och plugga, heh..

Lina Johansson    •  

Fin outfit!!

Sv: Åh tack, haha :)

Pauline    •  

skönt att sluta tidigt!

Elin karlsson    •  

Svar: Ett inlägg kommer ikväll om vad jag tyckte om filmen :)

Vilken härlig fredag!! Så fin du är :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Såg riktigt gott ut! :) Här blir det bara en slapparhelg! :)

CECILIA    •  

fin du är och vad gott det såg ut!

Maria    •  

så härligt med helg :)

Anonym    •  

Superhärliga bilder! Middagen såg god ut, du e fin å supersnygg outfit!

svar; min skola har bal i februari, så det är den jag ska på :)

Prietha    •  

Åh så gott, åt stekt kyckling själv haha :)

Prietha    •  

Åh så gott, åt stekt kyckling själv haha :)

Sara    •  

Ja Revenge är otroligt bra :)

Erika    •  

Revenge är så bra :)

Gina    •  

du är så fin! :)<3

Svar: Men åh tack! <3
Henrietta Nylund

bexollila    •  

sv: ja de är riktigt skönt att ha en sån fin vän :D

Liborius    •  

Så gott!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!