Favorit parfymer

Dessa sex parfymer är mina favoriter!
Vet dock inte om man kan räkna Victoria's Secret body mistarna till parfymer men de hör i alla fall till mina favoritdofter!
 
Jag tycker precis alla dessa parfymer har sin egna doft och ingen riktigt doftar som varann! 
Min allra största favorit är Daisy från Marc Jacobs! Supergod och påminner lite om Chance Chanel (som är min all time favorit) enligt mig!
 
På andra platsen kommer Cherry in the air från Escada! Supersomrig och söt doft!
Här är hela min doftsamling där jag även har två bodylotions från VS! Använder ju dock inte alla utan varierar väldigt mycket och använder olika dofter i olika perioder! 
Skulle nog aldrig klara av att bara ha en parfym och att använda den tills den tar slut!


Josephine - Living in London    •  

Sv; Hihi, ja super mysigt! :D

Alicia - Alicia And Stuff    •  

Vilka goda parfymer, jag älskar alla dessa!

bexollila    •  

sv: ja men eller hur den är så sjukt snygg!

svar: redan gått med gips man kan ta av i 5 veckor så:P

Anonym    •  

Åh vilken fin låda! Varifrån är den?

Svar: Visst är den! Köpte den i vasa i en inredningsaffär :)
Henrietta Nylund

Prietha    •  

Escada parfymen luktar sååå got!

Emmy    •  

Det är härligt att ha lite att välja mellan ju, det är en fin samling du har där ^^

CECILIA    •  

vill jättegärna ha escada's!

Elin karlsson    •  

Så fint det är! Hur luktar Midnight dare? :)
Har du haft en bra helg?

Svar: Det är rätt så svårt att förklara men en ganska djup och fruktig doft skulle jag säga, en lite speciell :)
Henrietta Nylund

claes-göran olofsson    •  

hejsan , jag tycker jag känner igen dig, jag tror vi har träffats förut..känner du igen mig?

Svar: Tyvärr så känner jag inte igen dig, bor i Finland så :)
Henrietta Nylund

Lina Johansson    •  

Åh älskar victoria secrets parfymer :D

Sv: Ja verkligen, kul att du tyckte det!

Pauline    •  

alltså älska vs hihi :)

Ida Lindborg ♡    •  

åh de är fantastiska!

Sv: hihi ja, fantastiskt roligt faktiskt! :D

Klara Andersson    •  

ÅÅ älskar midnight dare!

Vilma    •  

Tror aldrig jag har haft bara en parfym, har alltid varierat mellan massor!

Emma & Julia    •  

Åh vad många fina parfymer :D

Erika    •  

Så härligt med massa parfymer :)

Amanda    •  

Åh jag älskar också dessa parfymer, doftar underbart! :)

Sara Ekman    •  

så goda :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Ja, dom är jättefina ju! Jag hade inte tackat nej till någon av dom :D KRAM!

Nikolinas    •  

Jag har också escada parfymen, den är helt underbar!

My photo life    •  

Håller med en ända parfym är alldeles för svårt att hålla sig till själv har jag en ganska så stor parfym samling :)

Ps: sjukt fin blogg!

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket:) och vad många du har! Kul:)

LINNEa    •  

Har Britneys Midnight parfym, dröm

Emelie    •  

Har Escada parfymen, älskar den!!

zeb    •  

De luktar så sjukt gott allihop! c:

Sofia    •  

den escada luktar såå gott :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Har flera av dem själv. :D Älskar parfymer!

Meddiabetes    •  

Herregud va många dofter du har! :) Dags att upptadera sig lite känner jag nu..

Elin    •  

Jag ÄLSKAR pure seduction :)

Caroline    •  

Vilken fantastisk samling! Själv älskar jag VS Love Spell ^^ Är dock sugen på att prova Moonlight Dream

Sara    •  

Älskar parfymer och det bästa är att ha som du massa olika att variera mellan :)

Siri |Diabitfit|    •  

Fin samling du har :)

Julia    •  

cherry in the air luktar såå gott :)

SARA EMILIA    •  

Så många olika parfymer du har! Älskar den där moonlight dream från VS, visst doftar den underbart?

Svar: Den doftar så gott tycker jag :)!
Henrietta Nylund

Emelie Ekman Lindqvist    •  

Oj vad många!! :)

Jacky    •  

Åh vilken härlig samling!!

Anna    •  

Victoria's secret doftar ju himmelskt!

TIDSTJUVEN    •  

Vilken bra parfymsmak du har! Jag ÄLSKAR Marc Jacobs och VS jag också. :)

Svar: Åh tack! Älskar dom båda jag med, så bra dofter från båda märken :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!