Farsdags helgen

Idolmys // Mys med bubbelbad efter idol // Dagens farsdagsmiddag
Nu är då en helg över igen! Eller ja, inte riktigt för min del eftersom att jag fick veta i morse att jag tydligen är ledig imorgon! Superskönt med en till ledig dag! :)
 
På fredagen så kollade vi på Idol med William med massa gott och for sedan i ett bubbelbad med tända ljus, såå mysigt! Älskar såna kvällar!
Igår (lördagen) så gjorde vi inte så mycket, mest bara låg och kollade på serier och kollade dessutom ut desperate housewives! Kändes helt som om mitt liv var över när serien tog slut! 
 
Idag var jag på farsdags middag hos William med hans familj och åt riktigt god mat och efterrätt! Satt sedan ett tag och kollade på gamla videor från då William var riktigt liten, så kul :)
 
Nu väntar jag på att MTV EMA ska börja! Såå taggad! :D


Emma Grann Fotografi    •  

Såg jättemysigt ut på bilderna :)

Sara Ekman    •  

Mysigt :)

Maria    •  

men så mycket gott :)

Sanna Preifelt    •  

Men åååh, låter som en såå perfekt helg :)
Håller helt med dig med DH (dock tyckte jag det kändes värre när jag såg sista avsnittet av Vänner, men men) Har nog sett om DH kanske 3 gånger sedan det tog slut - såååå bra!

Petra    •  

så gott o mysigt detta såg ut både mat o bad:)

Ida Lindborg ♡    •  

åh ser jättemys ut!

Sv. Vad glad jag blir, tack så mycket! :D

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad mysigt. :)

CECILIA    •  

fina och mysiga bilder!!

sv: tack så mycket :)
KRAM!

Pauline    •  

vad mysigt!

Ida    •  

Låter som att du har haft en väldigt trevlig dag!

NICOLE    •  

Åh jag saknar också desperate housewives :(

SV: ja det var så gott och så mysigt :)

Erika    •  

Åh, DH är så bra!

emelie andersson    •  

sv: tack så mycket fina du :D

Jennisbeauty    •  

Vilken mysig helg alltså! :)

ullie    •  

ja tar nog alla bilderna :D hi hi såg mysigt ut.

Får önska dej en ny härlig vecka kram

carolines    •  

Va mysigt! :)

My Fredblad    •  

gud vad mys! Brukar ni alltid fira farsdagg? :)

Svar: Har firat detta år och förra året med min pojkväns familj :) Före det har jag nog aldrig riktigt firat farsdag!
Henrietta Nylund

MALIN    •  

Det där ser ut som en härlig söndagskväll! Imorgon ska jag också unna mig ett bad :)

Caroline    •  

Låter som en mysig helg! ^^

Anita    •  

Mysigt det såg ut :)

Sara    •  

Åh så mycket gott och vad mysigt :)

Julia    •  

såg ut som en mysig helg :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!