Äntligen är det över!

Vaknade precis av att William och hans mamma hade kommit hem från butiken och snart ska vi börja se på idol som börjar om en timme om jag inte minns fel!
 
Idag fick vi tortillas i skolan och alla var supertaggade över det och det var verkligen supergott! 
Är inte alls van med att få så sjukt bra mat i skolan som man får i min nuvarande skola! Åt under dom 3 åren i högstadiet ca 35 gånger allt som allt, förstår inte hur jag klarade mig då!
 
Men nu i alla fall är det äääntligen fredag och jag har en 6 veckor lång kombi period av gymnasie ämnen och en provvecka bakom mig! Känns så sjukt skönt att vi endast kommer att ha frisörstudier nu ända tills lite före sommarlovet, känslan är obeskrivligt skön!


carolines    •  

Gott med tacos & du är fin som vanligt! ♥

Svar: Åh tack ska du ha <3
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

gott!

Madeliene    •  

sv: åh tack!! :D

NICOLE    •  

Lät härligt :D

emelie andersson    •  

gott med lyxmat i skolan :D

sv: åh tack :D

Meddiabetes    •  

Sv; Jaa säger detsamma! :)
Måste bara säga att jag älskar dina ögonbryn, haha!

Svar: Men ååh vad snällt! :D tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Alltså åh vad maten såg god ut!

My Fredblad    •  

Gud vad kul! Vem är favoriten i Idol hitils då? :)

Svar: Har nog ingen direkt favorit men Lisa är rätt så bra! :)
Henrietta Nylund

michelle bergström    •  

Mmm gott med tacos! Sv: hihi, var rätt gott! :D

Linda    •  

va gott!:D

Isabella Huynh    •  

Vad gott med tacos :)

fashion    •  

Gott!! :D

Siri    •  

Gott :)

Sara Ekman    •  

Gott :)

ullie    •  

så skönt när man ser ljuset i tunneln .

Ha en fin lördag

MALIN    •  

Fin du är! Svar: Tack så mycket, jag också! Mina favorit-skor just nu :)

Ida Lindborg ♡    •  

Mums! och så himla fin du är!

Sv: hih tack så mycket! :D

Maria    •  

lyxigt med tortillas i skolan :)

Nikita (HÄLSA&TRÄNING)    •  

Vill du läsa ett inspirerande och peppande innlägg som handlar om att inte ge upp? Kolla då in detta: http://nikitalindblads.blogg.se/2014/november/progress.html#comment

Julia    •  

gott! :)

Ida    •  

Vad gott!

LINNEA    •  

Sv; åh tack :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad gott. :D

moniki.blogg.se    •  

va fin du är!
Sv: tack så mycket :D
KRAM

Svar: Ååh tack fina du!
Henrietta Nylund

CECILIA    •  

så gott!!

hanna    •  

jag skulle gärna testa, men jag vet inte om det riktigt fungerar ;O

Ida    •  

Tortilla till skolmat!?!? Varför kan inte min skola göra nåt sånt?

VERONICA - fashion blog    •  

Åh så härliga bilder! Vad underbart! :) Kramar på dig tjejen! Kramkram

rememberthiis.blogg.se    •  

Så gott :D

Erika    •  

Vad gott med tacos, minns att vi också finns det i skolan :)

G I N A ~    •  

gott! :)
finis <3

Liborius    •  

skönt:)

Katta    •  

Åååh så gott!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!