Amarillo dejt

Kom precis hem från Amarillo med William och det känns som om jag skulle ha värsta matkoman nu!
Det var verkligen supergott och det var sjukt länge sedan jag var där sist! Eller iallafall sedan jag åt Amarillo big burger som jag alltid tog förr, haha!
 
Vi firade aldrig riktigt våran månadsdag förra måndagen och så tänkte vi att vi annars bara kunde äta på amarillo så så blev det! Och det var värt det!
 
Imorgon är det fredag och så är hela våran skola ledig vilket betyder att jag sover hos William inatt, mys!


LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Men ååh vad gott!

Matilda - Skönhetsblogg    •  

Det såg inte dåligt gott ut!

Julia    •  

men gott! :)

Viktoria Eriksson    •  

härligt, ser gott ut! :)

Alice    •  

Noom vad gott och mysigt!

Madeliene    •  

SV: ja han är riktigt go! :)

Elin    •  

så mysigt!:)
sv: ja eller hur!

REBECCA    •  

ja London är underbart!! :))


ååh gitt det såg ut på bilderna :D

♫♪ sandra    •  

gott!

Moa Persson    •  

åh men gud vad gott!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh så gott. :)

Sara Ekman    •  

gott :)

Isabell    •  

Åh va gott! :) skönt å vara ledig på en fredag!
Kram

Pauline    •  

vad mysigt!

Bexollila    •  

Sv: ja som tur är gick allt jätte bra med att gå på båten osv å nu vill jag bara ha februari så ja kan åka på nästa kryss!!

Amanda♥    •  

Men skojar du vad gott det ser ut?!

Emmelie    •  

Men ååå, den där chokladefterrätten så ljuvlig ut! Mysigt med dejtkväll <3

Anonym    •  

Såg ju supergott ut!

Maria    •  

åh vad gott det såg ut :)

Emmy    •  

Åh mysigt!

sv;
Sannerligen!! Jaa samma här, vintern är inte ens här men jag har längtat efter snö länge nu :D

Ida Lindborg ♡    •  

ååh mys och gott!

Sv: Tack så jättemycket! :D kram

Anna    •  

Ser riktigt smarrigt ut :)

Emma Grann Fotografi    •  

Men åh det där såg inte alls fel ut..

milina.blogg.se    •  

efterrätten såg sjukt god ut!

Elin    •  

Vad gott och mysigt med en dejt :)

MATILDA    •  

Så sjukt gott :D

Anita    •  

Åå.. gott :D

mot plus    •  

Tack så mycket fina du! Hoppas du får en trevlig helg! =)

Caroline    •  

Såg himla gott ut!

Linda    •  

va mysigt!:D

Kajsa    •  

åh, efterrätten är ju to die for !










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!