tävling med todiefor bikini!

bild från www.todiefor.com
 
Vad du behöver göra för att tävla:
1) Följa på instagram @TodieforSwimwear eller på facebook www.facebook.com/TodieforSwimwear
2) Skriva i en kommentar vilken modell du vill vinna och storlek! 
 
Glöm inte att skriva in din email!
Vinnaren utses efter 3 dagar!
 
 


Alina    •  

Följer på facebook! =)

Vill gärna vinna "Gone To Cali - Orange" i strl M i båda delarna!

Kram

Jessica    •  

Följer! :)

Sku vila vinna "Summer breeze" i strl. S :)


emi    •  

följer på ig
sku vila vinn "Hips dont lie" i M sko ja tro XD

Ebba    •  

Jag vill gärna vara med och tävla om bikinin sugar Daisy i storleken M på överdelen och S på underdelen :) Jag gillar på fb redan. Har dock inte instagram.

Mirella    •  

Följer på instagram!
Skulle vilja vinna thinking of you!
Skulle va så kul å vinna :)

ELIN HÖGBERG    •  

Done!
Skulle önska att vinna Only you i S överdel och M underdel. kram
[email protected]

Sarah Persson    •  

Den där är riktigt söt! :)

Hanna Glad    •  

Följer redan på båda :)
Skulle vilja ha 'Hips don't lite' i strl S
[email protected]

sandra Stjerneus    •  

Thinking Of You!

Top: M
Bottom: S

kram :D

MATILDA    •  

så snygga biknis!

G I N A ~    •  

LOLA - storlek M :3 ♥

Elin Düberg    •  

Jag skulle vilja ha bikinin som heter Lola
Storlek S
:D

V I L M A L A ♔    •  

http://todiefor.com
A i båda delarna och gillar redan fb ;) kram

[email protected]

Sohejla    •  

Följd! :D
'Hips Don't Lie' i storlek S!

Sohejla    •  

Oj! Glömde mailen :P

Ida Lindborg ♡    •  

Jag är med!
Jag följer de på instagram och gillar på facebook (Ida Lindborg)
Jag hade gärna velat vinna bikinin "Thinking of you"
S i överdel, M i underdel :D
Håller tummarna! Kram

Anna-Märta Stålnäve    •  

Följer på instagram! Önskar Naomi om jag vinner.

Jenny    •  

Jag vill hemskt gärna vinna Sugar Daisy, den gula. Strl S i båda :)
Följer på instagram: @jennystoea och gillar på facebook: Jenny Stöa
Kram

Tiolina    •  

Har följt! :) Önskar mig Lola i storlek S, finare får man verkligen leta efter!! Grym tävling förresten, så passande för sommaren!! Får en att bli pepp haha :P [email protected]

B E A T R I C E J O H A N S S O N    •  

Jag är med:) Följer de på facebook:)
Jag skulle vilja vinna Hips Don't lie i M på båda delarna:) Kramisar♥

amanda    •  

jag vill vara med, skulle vilja vinna hips don't lie, storlek m i överdel och s/m i underdel. gillat de på fb :)

Beata Schöring    •  

Ja följer på ig :)
Ja sku vila vinna LOLA bikinin, båda delarna då.
Övredelen i M/L och undredelen i M :)

MartinaOlsson    •  

sv; härligt! samma här :)

Emma    •  

följer både på instagram och facebook! Tycker bikinisarna är så sjuuukt snygga! Skulle jättegärna vilja vinna en i modellen Lola i storleken M på överdelen och S på underdelen :)

Min mail är [email protected]

Kramis! :)

Amanda    •  

gillar på fb, o ja vill vinna Hips Don't Lie storlek M på båda :))

Sophie    •  

Följet på ig och gillar på fb :) thinking of u i storlek S <3 [email protected]

Cecilia - Träning, foto & vardag    •  

Åhh vill jättegärna vinna!!! :)
Följer på IG och jag skulle vilja ha summer breeze i size S på båda.

Min mejl ser du där ovanför.
Kram!

Victoria Brammeby    •  

Skulle riktigt gärna vilja vinna :D
Följer på instagram och har gillat på facebook!

Monday Lily Bottom strl. XS

min mail: [email protected]
Hoppas verkligen att jag vinner hihi! Kram

Josephine E.    •  

Snart ska jag iväg till spanjorernas land och ligga och sola på en medelhavsstrand. Kanske det krävs en helt ny vass stass, så att jag kan gå på stranden med klass.
Om jag fick chansen att vinna Summer Breeze set, skulle ni göra mig till den lyckligaste tjejen som fött!
Mejl: [email protected] Överdel: L Underdel: S Kram på dig :)

Moa    •  

Jag är jättegärna med!
Jag gillar på Facebook, jag skulle vilja vinna "Lola" i storeken s på båda delarna ❤

Amanda [SPONTAN]    •  

Men åh vad roligt, jag är helt klart med och jag har gillat på Facebook som Amanda Jona :) Skulle verkligen behöva en ny bikini då jag drar till Mexico om en månad och de har inte fått ut några fina bikinis i butikerna än :)

Skulle jag vinna skulle jag vilja ha "Summer Breeze" (Dark Blue) i storlek S på överdelen och M på underdelen då den är så himla fin och färgen passar mig perfekt :)

Mejladressen är amandajona@ hotmail.com

Amanda [SPONTAN]    •  

Men åh vad roligt, jag är helt klart med och jag har gillat på Facebook som Amanda Jona :) Skulle verkligen behöva en ny bikini då jag drar till Mexico om en månad och de har inte fått ut några fina bikinis i butikerna än :)

Skulle jag vinna skulle jag vilja ha "Summer Breeze" (Dark Blue) i storlek S på överdelen och M på underdelen då den är så himla fin och färgen passar mig perfekt :)

Mejladressen är amandajona@ hotmail.com

Sofia    •  

Jag är gärna med och jag följde dom visst redan på facebook. Och om jag skulle vinna skulle jag vilja ha en Summer Breeze i storlek M på överdel och S på underdelen :)

wili    •  

Tävlar om Hips don't lie till min flickvän i storlekarna
övre: S
nedre: XS
gillar på FB!

Ithrenniel    •  

Jag gillar dem på facebook (som ****** Klump Larsson)

Om jag vann skulle jag vilja ha den mörkblå i Storlek S i överdelen och storlek S i underdelen :3

V I L M A L A ♔    •  

http://www.todiefor.se/swimwear/miami-dream/miami-dream-set.html Menade denna hehe ^
har gillat fb och är med ^^
[email protected]

Lina    •  

Jag följer på instagram, skulle gärna vilja vinna Hips dont lie storlek M på överdelen och S på underdelen!
[email protected]

Tilda Barkselius    •  

Jag skulle jättegärna vilja vinna Gemma Rose.
Strl S i toppen och strl M i underdelen.
Jag följer todiefor på instagram :)

Svar: Denna tävlingen har varit avslutad i över ett år nu! :)
Henrietta Nylund

Tilda Barkselius    •  

Hahha ojdå, den kom upp på blogg.se hemsida så jag antog att det var en ny tävling :)

Svar: Ojdå, det visste jag inte haha! Sånt kan hända :) var på hemsidan hittade du den då?
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!