White shirt

 
white shirt

white shirt by henriettanylund featuring a zipper top
 
Har plockat ihop en outfit (igen) som jag ville dela med mig av!
Älskar skorna och blusen! Sjukt fina båda två!


☆Z I N J A☆    •  

snygg outfit:D

Ebba Axelsson    •  

Sjukt snygga skor!!

Elin    •  

snyggt!:)

Angus    •  

Mm snyggt!

VERONICA - modeblogg    •  

Åh så snyggt tjejen! Så läckert :) Ha en underbar onsdag, kramar fina du!

Erika    •  

Snyggt! Älskar Michael Kors väskan :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Sv: Ååå, tack så mycket!

Anonym    •  

Riktigt fin outfit

Anonym    •  

Superfin outfit!

Fashion Safari    •  

fint!

Anonym    •  

Såå fint










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!