Världens finaste jumpsuits

Lovin' JumpsuitLace Sugar Jumpsuit
Pretty Crochet RomperCrochet Charmer Romper
 
Fann igår världens finaste jumpsuits från Chicy.se ! De är så grymt underbara!!
Allt från deras hemsida är såå fint och vill bara köpa upp allt! 


Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •  

Vilka fina :)

Josefina    •  

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Sara    •  

Så fina! :D Måste absolut klicka mig in på den sidan :))

V I L M A L A ♔    •  

ÅH jag ÄLSKAR jumpsuits :D

Anita    •  

Åå..

frida christina    •  

Så fint!

♫♪ sandra    •  

fina :)

J    •  

va snygga dem var!

Sofia R    •  

Men åh så fina

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •  

svar: Åh va roligt, vad heter du där? Ska kolla om jag följer dig också :)

Svar: Jag heter @itsettabitch , tror nog att du följer mig redan om jag inte har helt fel! :)
Henrietta Nylund

Prietha    •  

Dom två till höger var sååå snygga! :D

Svar: Visst är dom!
Henrietta Nylund

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •  

svar: Ja just det, ja jag följer dig också :)

Rebecka    •  

Åh vad fina!

Svar:
Visst var dem fina! Maten var riktigt god :)

Ha en fin måndag ♡

Kram

Lydia Elstig    •  

så snygga!

Anna Pettersson    •  

åh vilka fina :)

Kika gärna in min blogg om du vill :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!