That Awkward Moment

Detta är en film som jag såg på söndag tillsammans med William och mamma! Vi fick alla väldigt goda skratt och den var sjukt bra! Bättre än jag hade förväntat mig från början av filmen! Titeln passar väldigt bra in i vissa scener i filmen...
Stort plus dessutom till att Zac Efron var huvudpersonen, riktig ögongodis genom filmen!
Jag som älskar komedier så älskade verkligen denna film och är lätt en av mina nya favoritkomedier!
Rekommenderas!


Viktoria Eriksson    •  

åh, måste se den!<3

Celine    •  

Åh den filmen vill jag också se haha! Mest för att det är Zac Efron, varit kär i honom sen HSM 2 haha :')
- Håller meeeed! Så sjukt underbar låt!

Ebba ♥    •  

Åh den måste jag se!

Pauline    •  

den kanske jag skulle se :)

MALIN    •  

svar: man får en i paketet när man beställer från nelly!

anna    •  

vill också se den :)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

vill se den :D

Brownsugar    •  

oh vill se!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

Måste se den

Isadora    •  

Haha åh, såg den med min pojkvän.. Himla rolig var den! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!