Spanien 2014

Bättre sent än aldrig!
Saknar spanien bara mer och mer för varje dag som går! 
Har inte riktigt visat upp mina ordentliga bilder jag tog med min kamera när vi var vid huset så tänkte att det är ju bättre sent än aldrig! :) 
Vi hade verkligen det rofullt så långt ifrån alla andra hus och riktigt fin utsikt mot hela Mijas och Fuengirola! Skulle verkligen inte sitta fel att vara där oftare! Blev så kär i huset och området och hela allt och ställerna vi var på! Får sån längtan tillbaka dit när jag ser på dessa bilder!


Johanna Svensson ♡    •  

Åh så härligt det såg ut :D

Felicia    •  

Åh så skönt, spanien är underbart, ska tll barcelona som varje år i augusti (Y)

puss

Rebecka    •  

Åh vilka härliga bilder!

Svar:
Vad roligt att du tycker det :) Av personliga skäl :/

Många Kramar

Anonym    •  

Underbara bilder!

Anonym    •  

Underbara bilder!

anna    •  

vilka härliga bilder!

Matilda    •  

såg inte helt fel ut med spanien!

Matilda Wikblom    •  

Ser härligt ut!

Adriana Aroose    •  

ser härligt ut!

J E N N I F E R    •  

åh vad härligt det ser ut!

Emma Berglund    •  

Svar; Å tack :)

Amanda [SPONTAN]    •  

Såg riktigt härligt ut :)

Mirjam Wallmark    •  

Vilka härliga bilder! :)

Erika    •  

Vad lyxigt och vilken pool! :)

milina.blogg.se    •  

så härliga bilder!

Johanna    •  

Härliga bilder!

Johanna    •  

Härliga bilder!

Matilda Sundin    •  

Härliga bilder :)

svar: Jaa, det är jätte fint :D

Brownsugar    •  

Så härligt!

Double Up - Malin & Lina    •  

Fin blogg och underbara bilder!

Pauline    •  

å så härligt!

maja    •  

härligt med värme!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!