Sjukt störande

 
William och jag när vi gick ut nian :)
 
Är så störd just nu på typ allt! Har försökt jobba med en ny design i säkert 2 timmar men vårt internet här hemma fuckar upp sig varenda minut och nu har jag kämpat för att ladda upp bilder till bloggen i 1 timme. Sånt här tar mig så hårt på nerverna! Men nu funkar det så där iallafall.
 
Idag hade jag ju jobb som gick riktigt bra och efter det åkte jag ju iväg på Saras födelsedagsfirande och åt mig riktigt proppmätt så nu ligger jag här med en riktigt uppsvullen mage, haha!
Så det känns som om jag har gjort rikitgt lite idag, haha! Fast jag jobbade ju redan i 6 timmar så dit for all min tid idag åt! 
 
William skulle även komma hit ikväll så får se vad vi hittar på att göra då :)


Liborius    •  

hatar när internet krånglar!!

milina.blogg.se    •  

skulle bli tokig!

olivias | mode, foto & vardag    •  

så fina!

Esther    •  

Så fin bild!

sv: Tack :)

Isabelle    •  

Sv: Tack så mycket!

V I L M A L A ♔    •  

Ni är för söta ❤ Jobbigt det där med designen, hoppas det blev bättre! kram på dig finis

Catrine    •  

va fina ni är! jobbigt när internet skiter sig när man är sugen på att fixa med designen, tur att det blev bättre :D

Amanda [SPONTAN]    •  

Alltså segt Internet måste ju vara något av det jobbigaste som finns!

Celine    •  

Så söta!

ebba    •  

vilken fin bild :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!