Shopping med mamma

BikBok runt 8€ / 80kr
 
BikBok 5€ / 50 kr
BikBok 5€ / 50 kr
Ring och halsband från Glitter. Ring 1,5€ /15kr och halsband 6,90€ / 69kr
 
Orkade inte sitta inne idag så åkte iväg med mamma och William till stan för en liten shoppingrunda och jag är väldigt nöjd med vad jag hittade! Hade spanat in klänningen på deras hemsida för några veckor sedan och hade till och med nämnt den i ett inlägg och nu blev den min! Allt jag köpte var på riktigt bra rea så det var ju riktigt kul! Behöver dock sy upp lite den vita toppen där framme då den hänger lite!
Har även fått hemskickat nu min fjärrutlösare som lämnade i Spanien så nu är den äntligen hemma!
 


Hemma Hos Felicia    •  

den första klänningen var superfin! :)

Svar: Ja visst är den! :D
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Vilka fina grejor du köpt!

Emma Broberg    •  

såå fina saker :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Vilka fina! Jag gillar det sista linnet! :)

Anonym    •  

Sjukt fina grejer!

Anonym    •  

Den gråa klänningen är verkligen snygg!

Elin Bjurek    •  

Åh vad mycket kul :D

Ebba Axelsson    •  

Sv: Tack så mycket gulle :)

Fina grejer!

Olivia Magnusson    •  

mycket fint :D

sv: åh tack :D
kram♥

Fashion Safari    •  

fina fynd!

jennifer    •  

det är så härligt att shoppa med mamma!
sv: skoja inte! du får köpa ;D

milina.blogg.se    •  

snyggt!

Life of Johanna    •  

Imorgon och på lördag kommer dina inlägg i juniutmaningen upp :)

V I L M A L A ♔    •  

såå fina grejer! Euro? Juste du bor väl i finland? Haha jag fick värsta chockedn först XD

Svar: Ja det gör jag haha :D
Henrietta Nylund

Viktoria Eriksson    •  

så fint!!

Kaffehörnan    •  

Vad snygg klänning jättefin shopping

Tess    •  

Superfina saker! :) Kram

Rebecka    •  

Fina saker!

Svar:
Det kan jag förstå :)

Ha en fin dag ♡

Kram

Frida    •  

sjukt fin klänning!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!