Senaste från instagram

Mina senaste bilder från instagram! Följ mig där @itsettabitch så följer jag tillbaka! :)

Om mindre än en timme är det jobbdags för mig så kommer jobba ända tills 10 ikväll! 
Idag tog jag och William en riktigt skön och lång sovmorgon till klockan 1 på dagen och sedan steg vi upp kanske en timme senare för att äta frukost! Så skönt att ha sommarlov!
Så mitt schema idag är bara jobb och sedan hem och ta det lungt efteråt! :)
Vad ska ni göra en fredag som denna?


Sandra    •  

För mig blir det lugnt, och sen träning ikväll :)

Svar: Låter ju skönt! :)
Henrietta Nylund

Elaine    •  

vilken fin blogg du har, följer dig på insta nu:)

Svar: Åh vad kul! :)
Henrietta Nylund

Miranda    •  

Gott me ben&jerry :)
Svar: jaa fyy, det är så pinsamt och löjligt!

♡ Felicia J ♡    •  

Följer dig på insta! ^^ Själv ska jag städa lägenheten.. Usch :(

Svar: Började också följa dig! :)
Henrietta Nylund

V I L M A L A ♔    •  

Lycka till på jobbet, jag ska absorbera svett i en jävla bil hahaha kram ♥

Svar: Tacktack, det gick riktigt bra! Haha usch :S :D
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

bra citat på bilden!

Svar: Ja, eller hur ! :D
Henrietta Nylund

Johanna Svensson ❤    •  

Fina bilder, ska följa dig direkt :D

Johanna Svensson ❤    •  

Fina bilder, ska följa dig direkt :D

Svar: Åh så kul! Började också följa dig :)
Henrietta Nylund

Pauline    •  

jättefina bilder :) följer dig redan ;)

Svar: Följer dig också! :)
Henrietta Nylund

Kajsa    •  

Åh vad fina bilder :)

Anonym    •  

Fina bilder!

Madeleine    •  

åå blev så sugen på glass

Anonym    •  

Fina bilder

Anita    •  

Fina bilder <3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!