Nytt armband från Guess

Äntligen hade mitt armband från Guess kommit hem och jag älskar det!
 
Jag beställde det ifrån members.com där allt är så sjukt billigt och ibland kommer det mina favoritmärken upp på rea där och så har de nelly.coms egna kläder, skor och acessoarer! Members.com är verkligen pålitligt! Jag har fått hem därifrån redan 2 klänningar och detta armband!


Aina Strand    •  

Åh vilket fint armband!

Svar: Ja visst är det! :D
Henrietta Nylund

Elin Bjurek    •  

Riktigt snyggt!!

Anonym    •  

armband* men det var jättefint! :D

Catrine    •  

shit va fin:D

Elin Bjurek    •  

Svar: När man beställer från kicks.se så får man med tre varuprover :D

Jennisbeauty    •  

Vilket underbart armband, verkligen!! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Riktigt snyggt!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

fint

V I L M A L A ♔    •  

omg så himla fint :DDDDDD

Viktoria Eriksson    •  

åh, så fint!:)

Brownsugar    •  

Så fint!

lovisa    •  

Men vilket fint! enkelt men ändå så snyggt :)

Anonym    •  

Jösses så fint det var!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!