Ny blus

Äger nu en riktigt söt ljusrosa blus som jag har kollat på hur länge som helst!
Ååh skulle bara kunna se och känna på den hela dagen, den är såå härlig! Perfekta blusen ju! :)
Tack pappa!


♫♪ sandra    •  

söt :)

jos    •  

vad skoj!

Emma Berglund    •  

Svar; Håller verkligen med :)

Knaperbloggen    •  

Det var det verkligen! ;-)
Tack så mycket!
Kram

frida christina    •  

Fint!

Anonym    •  

Så himla söt den var!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Själv gillar jag inte blusar. Men denna var supersöt!

Svar: åååh jag älskar blusar, såå fina! :D Visst är den såå söt!
Henrietta Nylund

Erika    •  

Så fin, köpte en liknande nyligen :)

Svar: Åh vad kul! :)
Henrietta Nylund

Esmeralda    •  

snygg!!

Amanda [SPONTAN]    •  

Riktigt söt :)

Sofia    •  

gud vad fin!

Anonym    •  

Sjukt söt blus!

Ida - foto & häst    •  

åh så fin!!

Abigail Owusu    •  

jättefin!!

linnea    •  

Var gärna med och tävla om att bli dagens blogg hos mig!
http://linneajosefin.forme.se/2014/juni/tavla-om-dagens-blogg.html#comments
Kram!

anna    •  

himla fin!

Knaperbloggen    •  

jättesöt! :)

Josephine    •  

Så fin! :)

Sv; Tack söta du! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!