Min hudvårdsrutin

 
Som man ser använder jag nästan endast Lumenes produkter eftersom att de är helt AMAZING och funkar på min hud hur bra som helst fastän jag har atopisk och känslig hud! 
 
Om jag inte går i duschen på kvällen och har smink i ansiktet använder jag Niveas cleansing milk med en bommullslapp, och använder efteråt Lumenes toner som återfuktar huden riktigt bra!
 
Om jag är i duschen så tvättar jag alltid ansiktet med Lumenes gel cleanser eftersom att den är den ENDA som inte har gett mig porer och irriterad hud! Har testat många andra men använder endast denna nu!
 
Efter att jag har duschat så använder jag Lumenes night eller day cream beroende på vilken tid på dygnet jag duschar. Dessa krämer är också verkligen superbra och återfuktar min hud så mycket så att jag inte ens behöver återfukta den igen tills jag tvättar ansiktet på nytt! :)
 
Så, jag kan verkligen rekommendera Lumenes ansiktsvård produkter till alla hudtyper, de är helt enkelt bäst!


Matilda Sundin    •  

Har också den från nivea :D

linn    •  

bra produkter!

Liborius    •  

åh nu blev jag sugen på att duscha, haha!

Prietha    •  

niveas cleansing milk är en av mina favoriter!

Ida - foto & häst    •  

åh kanske borde testa det! har väldigt torr och känslig hud och har med testat massa men bara fått väldigt irriterad och ännu torrare hud, och helt röd och fått mer finnar/porer, inte trevligt haha!
sv; tacktacktack ❤❤

Svar: Testa! Tror dom kommer passa bra, eller iallafall bättre än andra hudvårdsprodukter! Dessa är ju för alla hudtyper!
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

bra inlägg! :D

Anonym    •  

Vilket trevligt inlägg










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!