Konfirmation & födelsedag

 
Untitled #16
 
Den 20 juli råkar ju min konfirmation och födelsedag vara på och här är några av dom sakerna som jag önskar mig av familj, släktingar och vänner!
 
1. Pengar - Solklart, vem vill inte ha pengar i present? De flesta ger ju väl dock pengar så :)
2. Systemkamera - Jag har börjat fundera på en sådan här ''systemkamera'' som är som en digitalkamera bara mycket bättre! Skulle passa perfekt att ha med över allt då den inte väger så mycket!
3. Smycken - Jag hoppas på att få Thomas Sabo armbandet på bilden + berlocker till det och nya nomination bitar :) Eller bara ett presentkort till nån smyckesaffär så jag kan köpa det jag vill ha själv!
4. Iittala vinglas - Har kollat in dom sedan före vintern och tycker att det passar sig att önska sig det nu! Både vit- och rödvinsglasen från den serien som är på bilden ovan är sååå snygga!
5. Ny dator - Skulle vilja ha en macbook dator men får se hur det går! :) 
6. Blommor - Blommor är ju så fina så skulle inte tacka nej till en ros eller liknande :)
 
Så klart finns det mycket andra småsaker jag ännu vill ha men här var några saker från min önskelista! :)


Emma Grann Fotografi    •  

Pengar är ju alltid bra ;)

Photo by E M E R E L L A    •  

Tack så mycket :)

Åh vilka bra tips på presenter!

emma    •  

Vad fina saker! :) grymt kul att konfirmeras

emma    •  

Vad fina saker! :) grymt kul att konfirmeras

emma    •  

Vad fina saker! :) grymt kul att konfirmeras

emma    •  

Vad fina saker! :) grymt kul att konfirmeras

Erika    •  

Bra saker att önska sig! :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •  

Jättefint kollage :D

svar: Ja det äre verkligen :D

☆Z I N J A☆    •  

pengar♥

bella    •  

fina saker! :)

milina.blogg.se    •  

Den systemkameran skulle jag också vilja ha! :)

Boel    •  

Åh så fina saker :)

Ida - foto & häst    •  

bra önskelista! satsa på macbook jaaa, de är bäääääst! :')
sv; tack så mycket :'D

Becca    •  

Jag förstår verkligen att du vill ha det där armbandet, det är super fint :)

Matilda Sundin    •  

Roligt med konfirmation :)

svar: Han tackar nog ((:

lovisa    •  

sv: tack så mkt ) Gillar färgen!

Catrine    •  

åh va kul, grattis till dig!! fina saker:D

Svar: Har dock inte än konfirmerat mig men gör det snart! :)
Henrietta Nylund

Emma Broberg    •  

pengar är en standard, något man alltid vill ha haha ;D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!