Jobb och födelsedags firande!

Superattraktiv bild på mig och Snolle, haha!
Igår blev jag bedd om att ta ett extra skift idag eftersom att min syster (som också jobbar på samma ställe som mig) är sjukskriven så de behövde någon som gjorde hennes skift och jag tog det eftersom att det är ju alltid bra med mera pengar, haha!
Så nu idag har jag jobb från klockan 12-18 och sedan egentligen klockan 18:00 skulle Sara ha haft firande för sin födelsedag hos sig som jag skulle hinna till men jag kommer ju lite senare dit då eftersom att mitt skift slutar samma tid!
Så mitt schema idag är för tillfället jobb och sedan födelsedags firande! 


Emma Broberg    •  

nejmen guu så söta hih :d ha en bra dag fino, kraaam. <3

Svar: Hihi åh tack :D ha en riktigt bra dag du med! <3
Henrietta Nylund

Josephine    •  

Sv; Tack finis! :)
Vad jobbar du med? :)

Svar: Jag jobbar på mcdonalds :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Så söt bild

Anonym    •  

Så söt bild

E L I N    •  

Söt bild!

Hoppas du får en bra eftermiddag!
Kram <3

Brownsugar    •  

Söt :D

Esther    •  

så söt katt :)

Pauline    •  

vilken fin bild :)

Matilda    •  

Vilken söt bild!

Anonym    •  

Så söt bild! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!