Jag ska gå på frisörslinjen i höst!

 
Idag kom resultaten ut på hemsidan och jag slapp in till mitt förstahandsval, frisör!
Jag kommer högst antagligen välja kombinerade studier, vilket betyder att jag kommer ta studenten och yrkes examen på samma gång! 
Är verkligen taggad på att få gå på frisörslinjen och det kommer bli riktigt kul att få jobba med hår och sånt!
 
Det är faktiskt många som har frågat om vilken skola jag ska gå i nästa år, ifall jag ska ta studenten, om jag ska gå i gymnasie osv.
 
Jag ska som sagt ta både student och yrkesexamen på ett sätt som jag inte tror att det finns i Sverige men så funkar skolora iallafall i österbotten var jag bor :) 
 
Men nu har ni fått svar på er fråga (hoppas jag!)
 


Emma Broberg    •  

åh, grattis! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Henrietta Nylund

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Åh vad kul med frisör :D

Pauline    •  

åh vad roligt!

Svar: Ja eller hur! Ser verkligen fram emot det :)
Henrietta Nylund

Erika    •  

Men vilken toppen utbildning, grattis :)

sv: Ja, det var verkligen supertrevligt!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

skojj :)
jag gick också frisörlinjen

Svar: Åh vad kul! :)
Henrietta Nylund

Angus    •  

Åh grattis!

Svar: Tack! :D
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

vad kul :)

Elena    •  

Va kul! Grattis :)

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Stora grattisar till dig finis!

Emelie    •  

Åh vad roligt, grattis! Och vad fin du är :D

Svar: tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Karin    •  

Grattis grattis!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!