Jag lovar mig själv

Hittade den här texten i mina anteckningar från en kväll i början av mars när jag såg på tv någon gala om svältande barn och då gjorde jag ett löfte till mig själv. Att jag ska donera i framtiden pengar till framförallt barn som behöver pengar mera än jag. 
Jag tänkte mest på barn just då som har det så dåligt och får ingen bra uppväxt och massa sjukdomar osv. Men kommer självklart också ge till andra fonder som fokuserar på andra saker, t.ex. Cancer. 
Jag hoppas verkligen jag aldrig kommer glömma det här löftet och hålla det! 



☆Z I N J A☆    •  

så himla bra löfte, måste ha ett sånt jag å

Erica    •  

Du får sätta det som en påminnelse någonstans, typ i mobilen eller så. Eller så börjar du redan nu. Du kanske inte har råd med mycket alls och det kanske känns fjuttigt, men någon kan det säkert hjälpa ändå. :)

Svar: Det lät som en bra ide! :) Ja, jag har ju inte riktigt så mycket pengar nu.. synd dock att det är lättare vad jag har upplevt att skänka pengar via mobilen osv. i Sverige!
Henrietta Nylund

Amanda [SPONTAN]    •  

Så bra löfte!

Karin    •  

Jag hade hellre skänkt till hemlösa.

Karin    •  

Jag hade hellre skänkt till hemlösa.

Anonym    •  

Ett bra löfte! :)

Gabriella Juhlin    •  

Önskade jag också till dels kunde göra det, så fint.

Prietha    •  

ett sånt fint löfte! Vill jättegärna volontärarbeta :)

Prietha    •  

ett sånt fint löfte! Vill jättegärna volontärarbeta :)

Svar: Jag har också på senaste tiden väckt större intresse för volontärarbete! Skulle såå gärna vilja åka iväg och kunna känna glädjen av att hjälpa människor :)
Henrietta Nylund

Rebecka    •  

Åh vilken fint löfte!

Svar:
Tack fina du ♡ Är jättenöjd!

Kram

MADDISENJ.SE    •  

Låter som en bra grej att göra!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!