Överraskningsfest

En supergod kyckling wok med äggnudlar jag gjorde till mig och William igår!
Tidigare idag på Ebbas överraskningsfest!
Idag har jag inte gjort så mycket specielt.Har tvättat lite fönster med William och varit med på Ebbas överraskningsfest. Efter det for jag med Linda till det nya subway och det var faktiskt godare än på dom andra ställen här i Vasa men personalen yrade på helt sjukt mycket och lagade fel ingredienser i min sub...
Ikväll har jag som vanligt inga planer så får se vad som händer! :)
Ha en bra vecka!
 





Ebba ♥    •  

Åh vad mysigt det ser ut!

Sv: Ja visst är de fina! Kramkram ♥

Pauline    •  

vad roligt med överraskningsfest!

VERONICA - modeblogg    •  

Men ååh, gud så gott, mummms! :) Härliga bilder, vad mysigt! Ha en underbart bra start på veckan, kramkram!

Prietha    •  

hoppas du får rätt ingredienser nästa gång!

melinda emilia ♥    •  

ååh gott!

V I L M A L A ♔    •  

Åhh så mysigt! kram på dig finaste finaste du ♡

♫♪ sandra    •  

gott!

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så gott de ser ut :)

☆Z I N J A☆    •  

åh vad mysigt!

KassandraPalma    •  

ååh så gott!!

Linnea    •  

Kul med överrasknings fest och maten såg ju god ut! :)
Svar:Tack så jätte mycket!
Hoppas att du haft en bra start på veckan!
Kram! :)

Erika    •  

Trevligt med överraskningsfest :)

Erica    •  

Åh, vad gott det där såg ut att vara! :) Och kul med överraskningsfest!

Angus    •  

Åh så mysigt!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Sv: Verkligen :D

MALIN    •  

vad roligt med överraskningsfest! det måste varit uppskattat :)

Felicia - serier/film    •  

Gott










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!