God morgon söndag!

Två bilder från första morgonen i Spanien.
God morgon allesammans! Igår for jag ut med Emma, Ebba, Mia och William en stund och vi körde runt lite överallt och det var riktigt trevligt med lite omväxling och inte bara sitta hemma alla dagar, haha! :)
Idag klockan ett är det gudstjänst och vi har haft planer på att åka dit och samla underskrifter till skriftskolan, men får se om vi orkar stiga upp och åka dit senare! 
Annars idag har jag inga riktiga planer så dagen får komma som den kommer! :)
(Idag skulle vi ju egentligen ha åkt till stockholm med William och pappa men det blev inställt för några veckor sedan för personliga orsaker!)


Molly    •  

sv: ja verkligen!
fina bilder! :)

V I L M A L A ♔    •  

Det är bra, man ska ta allt som det kommer!!

Emma Berglund    •  

Svar; Å tack så mycket fina du :)

Anonym    •  

Suuuperlångt hår du har hihi!

Rebecka    •  

Fina ni är :)

Svar:
Ja eller hur :)

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!