Glossybox

GLOSSYBOX Maj 2014
Har väldigt länge velat beställa så att jag skulle få hem varje månad en Glossybox och var riktigt nära på att beställa det tills jag läste att man inte kan beställa dom till Finland! :( Blev sjukt besviken då! Hoppas verkligen dom börjar säljas i Finland snart! 
Innehållet i Glossybox maj-boxen kan du se HÄR


Linnea    •  

Dom har nå som heter typ Livboxi här i finland å men he ha jag hört int alls e lika bra som glossybox :/

Svar: Jasså, det visste inte jag! Nee, kan gissa det!
Henrietta Nylund

♡ Felicia J ♡    •  

Har också funderat på att beställa en sådan! Tråkigt att de inte levereras till Finland :(

Celine    •  

- Haha fast dom kanske inte har varit på samma typ av läger? Finns ju flera olika :)

Prietha    •  

Alltid lika kul att i brevlådan och se att man fått en glossybox :)

Karin    •  

Har alltid velat beställa glossybox!

Michelle W -    •  

Hej , kolla gärna in min nya blogg !

Pauline    •  

å nice :)

Anonym    •  

Glossybox är så bra! Har det själv:)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!