Favoriter från topplistan

Klänning HÄR / Slip-in sneaker HÄR / Pumps HÄR / Jeans HÄR / Blus HÄR 
 
Blev genast kär i pumpsen när jag såg dom! Såå himla fina, speciellt för dom som tar studenten eller går ut skolan i år! :)
Sneakersen har jag spanat in en väldigt lång tid och funderat över. Leopard sneakers är ju såå snygga!


Johanna Lausing    •  

Skit fin blus! Btw, jag har nu börjat med veckans blogg! Var gärna meeed! -> http://queenjoe.blogg.se/2014/june/forsta-veckans-blogg.html

VERONICA - modeblogg    •  

Sååå snygga plagg, riktigt bra tips! Så fina plagg till sommaren :) Grymt inlägg! Ha en underbar fredag, kramar på er!

Emma Broberg    •  

ser jättefint ut :D

Sara Ekman    •  

snyggt :)

MartinaOlsson    •  

VINN ETT VALFRITT SMYCKE FRÅN DOLLFACELONDON! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/41865/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-dollfacelondon/

Anonym    •  

Snyggt

Prietha    •  

älskaaar jeansen!

Olivia Magnusson    •  

såå fint!

sv: hihi tack :D
kram♡

thaipinnen    •  

Snyggt!

Amanda [SPONTAN]    •  

Alltså åh så fin klänning!

Pauline    •  

så fina!

Anonym    •  

Allt är såå fint!

♫♪ sandra    •  

fint!

Felicia J    •  

Klänningen och blusen är underbara!

Rebecka    •  

Klänningen och blusen är helt underbart fina!

Ha en fin söndag ♡

Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!