Ett paket som landat i postlådan!

Detta paket fick jag hem från Reddville i början av Juni!
Blev lite överraskad när jag öppnade paketet eftersom jag förväntade inte mig att ha fått det här genast då!
Men det var en positiv överrasskning! Är supernöjd med innehållet och det är något som är vardagligt. Fick våtservetter som man kan använda på t.ex. fötterna för att slippa få fotsvett i sina fina nya skor i sommar, vilket är hur bra som helst! Brukar själv känna att mina fötter lätt blir lite svettiga, speciellt när jag jobbar! :/ Fick även en ''deoderant'' som man ska använda efter duschen på riktigt torr hud för att slippa att svettas 7 dagar framåt!
Sen fick jag ju förstås tamponger, verkligen bra att få skickat hem det!

Detta inlägget är sponsrat.


Linnéa    •  

Hur kan du få saker hemskickade sådär bara, edu me på nån hemsida eller hittar företag dig bara sådär random? :D

Svar: Många företag har själva kontaktat mig och gett mig gratis saker men jag har även själv varit i kontakt med företag som har skickat produkter till mig. De flesta kräver ju dock en bild på statistik och att man ska skriva om deras produkter på bloggen! Så sååå enkelt är det ju verkligen inte :)
Henrietta Nylund

Matilda Sundin    •  

svar: Usch, hatar regn :(

Amanda [SPONTAN]    •  

Härligt!

lovisa    •  

sv: verkligen:) bra paket, passande nu i sommartider! :)

Emma Berglund    •  

Svar; Å tack så mycket fina du!

bella    •  

nejdå, det är helt okej :)

ida foto. ♛    •  

Åh har också absolut torr! har inte använt de nu på ett tag för har inte behövt.. men de är så bra! svettas inte en droppe lol haha ;)
sv; tusen tack ❤

milina.blogg.se    •  

åh nice :)

Catrine    •  

vilka bra grejer:) det borde jag prova, alltid kul när man får hem saker!

Anonym    •  

Alltid kul med paket!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!