Ett bra slut på en skolavslutning

Ska precis börja vakna till lite men ska antagligen sova en blund till eftersom att jag gick och lade mig 2 tiden inatt!
Igår hade jag och William inga planer alls att fira skolavslutningen men det slutade med att vi ringde runt lite och kom hastigt på att åka 30-40 km med mopedbil på en grusväg från helvete till en villa! 
Kvällen slutade riktigt bra och skulle säkert inte ha kunnat ha haft en bättre avslutning på nian trots att jag inte firade den med personerna jag gick i samma skola med! 
Vad ska ni göra när ni går ut grundskolan?



Pauline    •  

gott det såg ut!

VERONICA - modeblogg    •  

Åååh mumms! :) Ha en underbart bra söndag, kram! ♡

marina    •  

sv. Tack så mycket! ^^

Har aldrig sett ett pizza med pizzadeg på förut, så jag bara va?! Haha! :P

Svar: Haha åh det är så gott! Finns på kotipizza men tror inte det finns i Sverige! :/
Henrietta Nylund

V I L M A L A ♔    •  

Härligt! Jag ska nog bara springa ifrån min skola så långt sommöjligt HAHAH! kram på dig c:

Svar: Hahah gör det! :D
Henrietta Nylund

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

hiih, länge sedan jag gick i grundskolan nu känns det som men minns känslan att sluta :D så härligt

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Det såg grymt gott ut med pizzadeg ovanpå pizzan, typ som en paj! :D

Svar: Det är sjuuukt gott! Man får en dipp med som man ska doppa dom i och det är det godaste som finns i pizzavärlden! :D
Henrietta Nylund

Erica    •  

Härligt att få fira skolavslutning! :D

J o j z y ♛    •  

SV: Tuuusen tack! :3

Emma Broberg    •  

åhh vad gott :D ha en fin dag, kraam. <3

Lydia Elstig    •  

Gott!

milina.blogg.se    •  

Åh vad gott :)

KassandraPalma    •  

ååh så gott!!

☆Z I N J A☆    •  

åh vad gott

Anonym    •  

så gott det såg ut! aldrig sett sån pizza förr haha!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!