Bilder från midsommar

Några dåliga telefonbilder från igår.
Igår (midsommaren) spenderades med William och hans familj på deras villa och det var riktigt mysigt! 
Vi åt riktigt god mat och hälsade på deras bekanta också.
Ganska sent på kvällen for jag och William ifrån villan och for en stund till Arthur och satt och pratade en stund men sedan kom det mera folk dit så då for vi hem och lagde oss och sov!
Kvällen borta från villan började ganska uselt men sedan blev det bättre till slut och fick sova brevid min sötis!
Hoppas ni också har haft en bra midsommar!



Emiza    •  

söt vovve

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack:) Ser verkligen ut som om ni hade en riktigt bra midsommar! Vad händer resten av helgen? :) KRAM

Katta    •  

Fina bilder! Vill du göra ett bloglovin byte?

Prietha    •  

Åh vilken mysig midsommar! :)

Anonym    •  

Superhärliga bilder

Anonym    •  

Fina bilder

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

fina bilder

Melina    •  

Mysigt :-)

Sara - träning och hälsa    •  

Bloglovin byte? :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!