Bikinis

 
Bikinis

Bikinis by henriettanylund featuring a scrunch bikini
Har gjort det här kollaget på polyvore ganska så länge sedan men publicerade det aldrig eftersom att jag tyckte det såg sååå stökigt ut, så jag ändrade lite på platserna av produkterna osv. och så blev det mycket bättre! 
Så här är lite bikini-inspo så här mitt i sommaren, men det är ju aldrig för sent att skaffa sig en riktigt snygg bikini, eller flera såna ;)


Double Up - Malin & Lina    •  

riktigt snygga!
-------------
Delta gärna i våran fototävling: http://doubleup.blogg.se/2014/june/tavling.html#comment

Tack på förhand / Double Up!

Ida - foto & häst    •  

så himla snygga!!
sv; taack så mycket :'D

♫♪ sandra    •  

snygga!

Erika    •  

Vilka fina bikinisar :)

Isabelle    •  

Snygga, älskar den andra!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

fina

milina.blogg.se    •  

snygga :)

Anita    •  

Snygga :-)

Sofia    •  

Så snygga :D

Annabel Lee    •  

Älskar den blå längst upp till vänster, men så är jag också en sucker för blått just nu!

VERONICA - modeblogg    •  

Sååå läckra bikinis, så bra tips tjejen! :) Hoppas du får en underbar söndag, och att det blir en grym dag! Kramar!

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •  

Den där svarta bikinin är ju sjukt snygg :D

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •  

Den där svarta bikinin är ju sjukt snygg :D

Sara Ekman    •  

Fina :)

Emma Broberg    •  

omg va fina!! ha en bra dag vännen, kram. <3

KMStyle    •  

älskar andra bikinin från vänster! var finns den??:)

Svar: Faktiskt så kommer övredelen från cubus! Men nedredelen kommer från någon helt annan affär (CHARLOTTERUSSE.COM) men gissar att det finns liknande nedredelar lite överallt! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!