Before I die

 
Några saker jag gärna skulle vilja hinna med innan jag dör! 
Att bo tillsammans med pojkvännen är något jag väldigt gärna vill, jag vill också väldigt gärna vara som utbyteselev i något spännande land, och äta riktig pizza i Italien, och äga ett mysigt café!
 


Anonym    •  

Vill också göra nästan allt det där!

milina.blogg.se    •  

bra mål! :)

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Bra "drömmar" :) Ha en bra dag :)

Ebba Axelsson    •  

Sv: Ja gör det, jag tycker att den är jättebra! :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Åh jag älskar "Before I die".. Sjukt längesen jag uppdaterade den kategorin på min blogg :o

jennifer    •  

sv: åh tack fina du!!

jennifer    •  

sv: och han tackar :D

☆Z I N J A☆    •  

vill oxå ha pojkvän!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!