Before I die



Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Det där vill jag också göra:)

V I L M A L A ♔    •  

Åhh älskar såna, man planerar vad man ska göra lix :DD kram på dig finis ❤

Emma Broberg    •  

älskar dessa bilderna, så bra :D

linn    •  

så braa inlägg :D!

Julia    •  

Haha! Jag scrollade ned och ba "ÅH ja vad mysigt" - "gud vad kul!" - "åh vad bra" och så kom Tjernobyl och det gick verkligen en rysning genom hela kroppen.

VARFÖR VILL MAN DIT? Haha

Aina Strand    •  

åh, älskar såna bilder!!

milina.blogg.se    •  

bra mål! :)

Anonym    •  

vilken rolig lista










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!