Återhämtning efter operationen

Ligger nu hemma och vilar mig efter operationen.
 
De sa på sjukhuset att jag skulle ha operationen 07:30 men satt där 1,5 timme och då sa dom att den är klockan 11:00 så då åkte jag hem tillbaka och åkte iväg på operationen till 11:00. 
 
Jag var livrädd när jag sa hejdå till William i operationssalen och när jag lade mig ner på sängen började jag storgråta för jag var så rädd. Men nu är jag glad att jag fick det gjort och inte väntat i evigheter på att våga göra det.
 
Nu i efterhand efter operationen känns det lite ömt i munnen och jag är sjukt hungrig men får bara äta kall, flytande föda idag.
 
Hoppas verkligen inte att det kommer stora smärtor i munnen!
 
Länk till inlägget om vad det är för operation för er som missat det:
http://ettass.blogg.se/2014/may/vad-ar-det-for-operation-2.html#comment
 


Karin    •  

Varför opererades du? :)

Svar: Har skrivit ett inlägg om detta tidigare :) Här är länken till det: http://ettass.blogg.se/2014/may/vad-ar-det-for-operation-2.html#comment
Henrietta Nylund

Prietha    •  

herregud, det lät så hemskt att dra 8 tänder. Men snart så kan du äta fast föda igen :)

Svar: Ja, det låter och är verkligen superhemskt! Ja, det får jag hoppas på! Dör av hunger av att bara äta joghurt och sånt! :)
Henrietta Nylund

jennifer    •  

sv: ja super fina! :D

Sara    •  

Jobbigt att operationen flyttades fram så många timmar, har själv blivit opererad så vet hur det är! Vila ordentligt nu! STOR KRAM :)

Svar: Ja eller hur! Ja det ska jag, tack så mycket! :) kram!
Henrietta Nylund

KassandraPalma    •  

tur att det är över nu, jag skulle vart riktigt rädd!! modigt av dig

Svar: Ja, det är verkligen tur! Jag var verkligen sjukt rädd jag med!
Henrietta Nylund

jonna    •  

hoppas du snart är bättre :)

Svar: Tack så mycket, hoppas jag med :)
Henrietta Nylund

Josephine    •  

Vad bra att det gick bra, krya på dig nu! :)

Svar: Ja eller hur! Tack så mycket :)
Henrietta Nylund

Julia    •  

Nej usch, förstår verkligen att du blev orolig innan. Jag är supermesig när det gäller sånt, hade tyckt så enormt synd om mig själv ...

Skönt att det verkar ha gått okej i alla fall! :)

Anonym    •  

Åh vad hemskt! Krya på dig tjejen!

Svar: Ja :( tack så mycket!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!