Ännu en sommar-outfit

 
Untitled #11

Untitled #11 by henriettanylund featuring hermes handbags
 
Som man kanske har märkt på sistone så har jag suttit och klurat ihop mest sommaroutfits, men tycker mest om att göra dom eftersom att de blir så simpla och fina! Och vem älskar inte sommaren? 
Brukar oftast sitta och göra flera på en gång men blir bara nöjd med vissa, och denna är en av de som jag har blivit nöjdare med än dom andra!
Skulle du ha på dig detta i sommar?


Anita    •  

snygga shorts :D

Louise    •  

Snyggt!

Katta    •  

Fin outfit :) Ja det skulle jag gärna ha på mig :D

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Snyggt :)

Anonym    •  

snyggt! plånboken var sjukt fin!

Matilda - tonårsliv i rullstol    •  

Tröjan är ju bara för snygg! Så enkel och liksom.. perfekt! :D

Josephine    •  

Riktig snyggt!

Anonym    •  

Finfint!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!