Sexton månader

Igår den sjuttonde hade jag och William hela 16 månaders dag! :) 
När han kom till mig på kvällen överraskade han mig med superfina rosor! Dessa var verkligen riktigt fina! Man ser inte direkt hur de ser ut nu när de är i plastet fortfarande på bilderna, men de är superfina i vasen! Är såå glad! :) Älskar blommor och framförallt tulpaner och rosor. Så blir lite extra glad när jag får just dom :)
Annars idag ska jag åka och handla allt till min konfirmations- och födelsedagsfest som är nu på söndag. På kvällen blir det en tjejkväll hos Sarah som jag ska vara på endast en stund när jag har jobb imorgon kl. 10!
Vad ska ni göra idag?


Sara Ekman    •  

grattis :)

Nathalie Tegelstam    •  

åh vilka fina rosor :) kram

fashion    •  

Fina bilder :)

Katta    •  

Hej! Just nu har jag en bloggtävling. Man kan vinna en redigerad video med valfri musik och egna bilder! Och ha videon som man vill och det är jätte enkelt att vara med och jag hoppas att du vill vara med :). Du hittar tävlingen här: http://shettisdrottning.blogg.se/2014/july/tavling-vinn-en-video.html#comment. Kram!

Miranda    •  

Oj grattis! Fina rosor :)
svar: Jassåå, kul! Och min fammo och fiffa bor i Solf haha :D

Åsa    •  

Vackert! Grattis till er :)

Sv: Var jätte mysigt!
Kram

Fanny    •  

Så fina blommor :) Grattis till er!

Victoria    •  

Fint!

Johanna Svensson ♡    •  

16 månader är mycket, grattis :D

☆Z I N J A☆    •  

så fint:)

Fashion Safari    •  

åh så gulligt!

Ebba ♥    •  

Åh vad gulligt av han!

Linnea    •  

Så fina! Grattis!
Svar: Ja visst är han! :)
Kram!

jonna    •  

tack :)
grattis till er i efterskott :)

VERONICA - modeblogg    •  

Åh gud så vackra rosor! Grattis till er :) Ha en underbar dag fina du, kramar!

Felicia Christensen    •  

Vad gulligt att han kom med rosor! :)

Svar: KUl :D båda serierna är sjukt bra! :)

Isabelle    •  

Så vackra rosor, och grattis!

Sarah    •  

Grattis till er :) Va kul o få rosor :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!