Nike wanties

 
Nike

Klicka på bilden för att se varifrån allt är!
Man blir ju super-motiverad (enligt mig) om man köper nya sportskläder som håller en igång och man känner sig snygg och bekväm i! Därför tycker jag man verkligen ska satsa på det man tycker ser fint ut, så man kan känna sig riktigt snygg medans man tränar! 
Här är lite av sakerna jag själv skulle vilja ha/är i behov av! :)


Sofia    •  

Åh tack fina! Gillar dom hur mycket som helst :D

Ebba ♥    •  

Supersnygga träningskläder!!

Elin    •  

Så mycket snyggt! Skulle också vilja köpa lite nya träningskläder :)

Anonym    •  

Dom svart/vita skorna är sååå snygga!

Anonym    •  

Dom svart/vita skorna är sååå snygga!

V I L M A L A ♔    •  

Åhh har de svarta airmaxen där nere (bara så du vet ehhehehehe) ahhahah xD xx

☆Z I N J A☆    •  

vad fina kläder:D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!