Lägerdag nummer två

Två bilder från tidigare i veckan!
Nu har jag överlevt den första dagen av skriftskolelägret som gick sådär... blev efter ca.två timmar redan trött på lägret och ville hem, men hoppas allt blir roligare mot slutändan! Iallafall kommer jag ju konfirmera mig!
Idag är det då dag två och jag har en ganska lång dag framför mig med mycket program!
Vad ska ni göra idag?


Anita    •  

Åh vilken söt katt! :D

V I L M A L A ♔    •  

jag ska tycka synd om dig och lyssna musik hahahah xx

Ebba ♥    •  

Åh vilken söt katt, såå mysig!!

Anonym    •  

Vilken söt kisse!

Nathalie Tegelstam    •  

Vilken söt liten katt :) Så mysigt!! kram

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så söt katt :)

jonna    •  

ja, sist jag kollade så fanns den kvar :) funderar på att köpa den!

så söt liten kise :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!