Kändis-crush

Francisco Lachowski är min största male kändis crusch! Jag menar, se på honom! Han är ju bara såååå snygg, haha! 
För er som inte vet: han är en fotomodell från brasilien, men tyvärr är han gift och har en son!


olivia    •  

omg vad snygg, ögongodis!!

Johanna Svensson ♡    •  

sjukt snygg! :D Måste erkänna aldrig sätt han innan..

Miranda    •  

Ojdå, de va minsann en snygging! :D
svar: Haha tack så mycket, det var ju positivt iallafall! :D

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •  

svar: Tack, dom är väldigt färgglada också :)

Sanna Preifelt    •  

Hej Henrietta :)
Tänkte bara dubbelkolla så att vinsten från giveawayen har kommit fram till dig? :)

Sanna Preifelt    •  

Gud vad tråkigt. Jag skrev på att den skulle skickas tillbaka till mig ifall det var något problem (eller avsändaradress), men inget har kommit tillbaka.. Jag ska kolla med posten, jag vet att paket som är skickade med dem ska vara försäkrade, problemet är nog att det inte ligger något spårnings-ID på paketet i och med att det är privat försändelse. Men jag ska absolut se vad jag kan göra och göra det jag kan. Hur var det med förra paketet? Kom det fram till slut eller var det försvunnet?

Sanna Preifelt    •  

Och jo juste; jag vet ju tyvärr inte så mycket mer om det än att jag skickade det då när jag mailade dig. Det skulle vara A-prio, och jag kollade med post-personalen så att det satt rätt frimärken på. Dock blev det sådär lagom stort, så kanske att det ska hämtas ut?

Sanna Preifelt    •  

Nej men vilken otur!
Jag har hört att man kan gå ner till posten och i så fall be dem kolla om det finns ett paket och förklara att man inte fått det tidigare osv. Det skulle ju kunna vara nåt om du har vägarna förbi så att säga (;

MATILDA    •  

så snygg! :D

Sanna Preifelt    •  

Absolut! Jag vet inte om jag kan lägga spårning på i och med att det privat, men om det skulle bli så så får jag försöka göra det. Paketet brukar ju ligga på postkontoret i 14 dagar, i alla fall i Sverige, sedan skickas det tillbaka till avsändaren :)

Nathalie Tegelstam    •  

Damn, så snygg :) kram

Emma Broberg    •  

ÅH vad snygg!!

Sara Ekman    •  

Snygg! :)

Åsa    •  

..han såg ju helt okej ut :'D

Sv: Tack!
Kram

fashion    •  

Snygg ^^

milina.blogg.se    •  

mums :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!