Äntligen hemma igen

Foto: Sarah Hästbacka
Igår på dagen kom jag hem ifrån Sverige och sov i ca. 2 timmar! 
Det har varit riktigt skönt med lite dåligare väder nu de senaste två dagarna, för då behöver man inte gå miste på dom fina soliga dagarna när man vilar ut från en resa! :)
 
Om ungefär 1 timme så ska jag iväg och jobba och slutar sedan klockan 9 ikväll. Efter jobbet ska jag i alla fall träffa 2 personer som ska köpa nått från min instagram där jag säljer lite gamla saker jag inte använder! (den heter @ettasklader ifall någon är intresserad!) 
 
Kommer även lägga upp bilder eller en haul video på vad jag har köpt i Stockholm imorgon, så stay tuned! :)
 
Vill ni hellre se bilder på vad jag köpt eller en haul? :)


Jonna kanon    •  

Svar: Ååh fy vad jobbigt ! :(

ebasto    •  

HAUULL

Svar: Haha sötis
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

haul! :)

Johanna Svensson ♡    •  

Härliga bilder :D

Nathalie Tegelstam    •  

Skönt att vara hemma :) Så vacker du är och underbara bilder! kram

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

haul

Ebba ♥    •  

Så fina bilder! En haul skulle vara kul :)

☆Z I N J A☆    •  

åhh vad fin! bilder:)

Fashion Safari    •  

så kul!

Viktoria Eriksson    •  

Härliga bilder! :)

Elin    •  

Haul myyyycket roligare :)

Elin    •  

Haul myyyycket roligare :)

Matilda - Skönhetsblogg    •  

jättefin bild!

Anita    •  

Så fina bilder !

Anonym    •  

Sjukt fin!

Carina    •  

så fina bilder! :)

Celine    •  

Finis!

Sara    •  

Så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!