En dag kvar tills jullov

Startade morgonen med de andra frisörerna i skolan med en liten mysmorgon i salongen! Så vi drack glögg och åt pepparkakor!

Resten av dagen fick man göra vad man ville i salongen så jag fick håret lockat och fick naglarna fixade! Så med andra ord en riktigt skön dag!

Annars har denna veckan varit riktigt skön och inte alls lika jobbig som alla andra verkar ha med en massa prov och sånt. 
Har bl.a. Fått färga brynen och fransarna på varandra i skolan så då gjorde jag också det! Riktigt kul!
Nu är det bara en dag kvar till jullov!

Hur har eran vecka varit? Blir det skönt med jullov?


Erika    •  

Vad fint det blev, både och :)

Alice    •  

Men vecka har också varit hyfsat slapp. inte som din men vi har knappt gjort något på lektionerna!

bexollila    •  

ja jag vet den är aaaas jävla snygg!

Malin    •  

super skönt det ska bli med jullov!

lucydee    •  

jätte fina naglar :D

♫♪ sandra    •  

snygga naglar!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Så mysigt, och vilken fin färg på nagellacket.

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Moa    •  

Jag fick jullov idag :D

Pauline    •  

fina naglar! jag får tyvärr inget jullov, men ska försöka ta någon dag ledigt

Siri |Diabitfit|    •  

Snygga naglar!:)

Ida    •  

Mysig morgon, och härliga bilder!

Svar: Ja, visst är dem!

Prietha    •  

Men så fin du är! Är sååå taggad inför jullov imorgon :D

miningalinn    •  

Vilka mysiga bilder! Min vecka jar varit bra! Ska bli väldigt skönt med lov!:)

Amanda♥    •  

Så fina bilder! :)

Boel    •  

Låter mysigt :D
Gillar ditt nagellack!

Sv: Tack för dina tips på önskeinlägg :)

Sara    •  

Skönt med jullov snart :)

Emmy Lam    •  

Vilken mysig dag du har haft! Jag tycker själv att det ska bli jätteskönt att få lov imorgon.

sv;
Åh tack snälla! :D

SARA EMILIA    •  

Låter ju som en riktigt underbar skoldag!

Anna    •  

Vad skönt! Jobbar imorgon med och sedan är det julledigt ett tag :)

Agnes    •  

Riktigt snygga naglar!
Det ska bli skönt med jullov, fast jag har ganska mycket plugg till veckan efter jullovet, så riktigt ledigt blir det inte tyvärr!

Malin Lundgren    •  

hej!
Ursäkta om jag stör med denna kommentar men du har en jättefin blogg och det skulle vara jättetrevligt om du skulle vilja kika in på min!
Kram och God Jul!

sofia    •  

åh va fina naglar!

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Åh vad skönt!
Vad ska du göra på lovet? :)

Cassandra    •  

Jättefina naglar! Bara imorgon med, sen är det jullov ska bli så himla skönt :D

Celine    •  

Så snygga naglar och LÄNGTAR!

ullie    •  

mysiga bilder. ja här har skatterna sista dagen i krykan i morgon sen långt jul lov härligt för er.
Ha en fin helg

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Vilka fina naglar. :)

Life of Johanna    •  

Mysiga bilder =)

Julia    •  

lät som en skön skoldag :)

LINNEA    •  

Sååå skönt med jullov!

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤    •  

Åh vad fina naglar :)

Elin karlsson    •  

Min vecka har varit bra, det ska bli så skönt med jullov :) Så fina naglar!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med jullov! :)

milina.blogg.se    •  

fina naglar!

Jossie    •  

Håret var verkligen jättefint!!

Jenny Karlsson    •  

sv: Ja det tycker jag du ska :)

Jätte fina naglar :)

Lydia Elstig    •  

Jättefina naglar!

Lina Johansson    •  

Åh låter som en bra dag! :D

Sv: Ja verkligen!

Emelie    •  

Så fin du är!

Släpp taget. följ flödet    •  

Låter ju helt perfekt!! :) Jag ska tyvärr jobba på måndag men sedan tar jag jullov till 7jan hoppas jag! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!