Black dress

All black
klicka på bilden för att se varifrån allt är!
 
Tänk vad snygg denna outfiten skulle vara nu i vinter med ett par svarta strumpbyxor och sotade ögon?
Gillar verkligen väskan som liknar lite en chanel väska dock att denna är mycket billigare!
 
Lösögonfransar piffar ju också verkligen upp vilken sminkning som helst och dom röda läpparna är ju superclassy och passar ju till nästan vilken outfit som helst, vardaglig eller festlig!
 
Skulle du bära denna outfit?


Moa Persson    •  

Så himla fint! :D

SV: Jag skrev tre namn i inlägget som man skulle välja, men var kanske lite otydlig haha? ^^

Svar: Ojdå, missade helt det haha! Läste nog inlägget flera gånger innan jag vågade kommentera något! My bad!
Henrietta Nylund

Släpp taget. följ flödet    •  

Använder aldrig klänning men allt utom det skulle jag helt klart ha! :)

bexollila    •  

okej kul att du är med och gissar :D

Celine    •  

Alltså jag klarar verkligen inte av sånna tighta klänningar, annars hade jag lätt haft den haha!

miningalinn    •  

Det är sjukt snyggt men jag skulle inte kunna ha klänningen, för tight för min smak.

Julia    •  

snyggt collage :)

Ida - foto & häst    •  

åh såå snyggt! skulle lätt kunna bära den :D
sv; tack fina du! ❤

Jenny Karlsson    •  

sv: Då tycker jag du ska köpa, den är så bra och räcker riktigt länge :)

snyggt =)

Bea    •  

Jättesnygg outfit!

Anonym    •  

Superfint ju:)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Snyggt!

Amanda♥    •  

Jättefin kombo, gillar läppstiftet :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Jag skulle inte bära den här outfiten, men den var fin! :)

Anna    •  

Riktigt snygg kombo!

Boel    •  

Himla snyggt! :)

Sv: Visst är den!

Ida    •  

Fint! Skulle kunna bära den.
Svar: Det skulle vara underbart om man kunde fotografera bra och göra bra bloggdesigner.

Sara Ekman    •  

Snyggt :)

Siri |Diabitfit|    •  

Oh my godness vilka snygga skor :D

VERONICA - fashion blog    •  

Skulle verkligen bära denna! Känns lite nyårsklänning över den :) Älskar skorna också! Ha en fin torsdag, kram!

Alice    •  

En helsnygg outfit men den är inte riktigt "jag"

Gina    •  

Ohja! Riktigt snyggt :D

Emelie    •  

Skorna får gärna bli mina :')

Ida - Hon som föddes med LKG    •  

Snyggt :)

~ Följ min resa inom det militära, genom plastikoperationer och hur det är att få höra av SD att man inte räknas som svensk! Välkommen in på nouw.com/idahtt :) ~

♫♪ sandra    •  

snyggt!

milina.blogg.se    •  

snyggt! men inte min stil ^^

bexollila    •  

ja skulle lätt kunna bära den outfitten!

Elin karlsson    •  

Den klänningen är så snygg! :)

Life of Johanna    •  

Snyggt :)

Emiza    •  

snyggt










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!