Throwback Thursday

Idag saknar jag vår resa till Spanien något otroligt! Saknar precis allt med den! Ååh vill bara tillbaka... Nån som är frivillig att bjuda på en resa dit? 
 
Idag är det Torsdag vilket betyder att det är Fredag imorgon! Veckan har gått helt sjukt snabbt och det känns bara som Tisdag/Onsdag och fick en shock när jag hörde att det är Fredag, haha!
 
Imorgon är det säsongsavslutning vid Åminne folkpark och har planer att åka dit i alla fall med William men får se om vi åker med någon annan dit osv. 
Kom precis dock på att jag har jobb klockan 9:00 nästa morgon så blir inte en sån fartfylld kväll för min del och får väl åka hem lite tidigare än planerat i såna fall! 
 
Så här annars på tal om jobbet på Lördag så är det min sista jobbdag på detta sommarjobb och jag känner mig faktiskt inte ens så glad av att sluta där, haha! Kommer ju inte liksom få pengar någonstans ifrån då längre! 
 
 


Linnea Sandström    •  

Verkligen jättehärliga bilder!

ebba    •  

så härligt!
svar; åh tack så mycket :) dom är jättesköna, men har gått sönder en hel del för att jag använder dom så mycket hehe ;)
kramis

Anonym    •  

Så härligt det ser ut ..:)

Alice    •  

sv: meeh vad muppigt att dom inte sänds till finland? :o kanske kommer?
Riktigt fina bilder, blir verkligen sugen på sol och värme!

Prietha    •  

Guud vad skönt en Spanien resa skulle sitta nu!

Ninni    •  

Åh underbara bilder. Hittar du nån frivillig som bjur så säg till :p

Sara Ekman    •  

fina bilder :)

Anonym    •  

Det finns ju inget godare än Italiensk glass!! :)

Moi    •  

Det finns ju inget godare än Italiensk glass :)

Pauline    •  

å så härligt!

jonna    •  

det va någon ny som heter yummyfrutti. Smaken va strawberry cheesecake. Den va faktiskt god :)

Sara    •  

Så underbart det ser ut :)

NATHALIE - Fashionblog    •  

ser ju så härligt ut :) kram

NATHALIE - Fashionblog    •  

ser ju så härligt ut :) kram

Olivia Magnusson    •  

åh härliga bilder :D

sv: åh tack :D
kram❤

Victoria    •  

bloglovinbyte? :)

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Åh tack :) ha en trevlig helg nu :)

Filippa [FIDELIPPAN.SE]    •  

SV: Ja verkligen!

Fina bilder, ser härligt ut!! Kram

Liborius    •  

åh härliga bilder:D

Liborius    •  

älska glass:D

Josephine - Living in London    •  

Så härlig bilder!

fashion    •  

Fina bilder! :D
Allt bra?

VERONICA - fashionblog    •  

Sååå mysiga bilder, ser så härligt! Hoppas du har och kommer få en super bra dag tjejen, ha det bäst! Kramar fina du!

Jennifer    •  

Åh jag vill också åka till Spanien!
SV: Tack snälla!

Esmeralda    •  

åhh jag vill utomlands :D

Clara    •  

Vilka härliga bilder!

Irini Vanessa Argiri    •  

åh längtar också tillbaka fast till grekland :(










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!