Stockholm haul

 
Här är nu äntligen haulen som jag kämpade med att få till videofy.me då de har flyttat det till endast en mobilapp, vilket suger enligt mig! Skulle vara så mycket bättre att ha så att man fortfarande kan ladda upp filmerna från datorn för det tog säkert 2-3 timmar för mig att få över den från datorn till telefonen...
 
Men nu är den här i alla fall!
Kändes verkligen konstigt att göra en haul och ljuset var riktigt dåligt och jag hade precis kommit tillbaka från jobbet så ser inte så himla fräsch ut heller men skulle aldrig ha ork att filma om den då det blev så mycket att städa undan efteråt! 
 


Nathalie Tegelstam    •  

Vad roligt med en video :) de gillas! kram

Ida - foto & häst    •  

så mycket fint du köpte!! :D
sv; ja älskar med idiwa! så himla mycket fint dem har :)

ebbaa    •  

jee men hödu la int musik me nästa gång fö de va jättesvårt å hör va du sa :DDD

Svar: Men de e så tråkit utan musik haha
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

nice :)

jonna    •  

tack :)
så fina grejer du köpte!

Ellinor    •  

SV:Tack så mkt!

Hoppas din dag har varit bra! :)

Ebba ♥    •  

Fina inköp!!

anonymiläinen    •  

Man kan inte se din video

Svar: Jo men det funkar ju för alla andra? :) testa på en dator isåfall!
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

snyggt! :)

Emma Grann Fotografi    •  

Kul med en video :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket:) och vilken chock jag fick när jag hörde dig, trodde inte alls att du skulle ha en sådan dialekt! Vad roligt :D Det blir alltid speciellt när man får höra någon prata ist för att bara läsa det dom skriver :) Kul! KRAM

Svar: Haha ojdå :D Ja, jag kommer ju från Finland så jag låter ju inte kanske som alla andra är vana att höra :D
Henrietta Nylund

V I L M A L A ♔    •  

Omg så kul och vad fin du äääär avlider!!! :D xx

Alice    •  

Tycker också att det är värdelöst att dom endast gjort det till en mobilapp! Typ slutat använda den pga det! Men ibland är det ju kul att posta videos på bloggen!

Anonym    •  

Åh vad kul med haulen!

Jennisbeauty    •  

Åh vad kul med en haul!! härlig dialekt du har, pratar du finska eller är det bara en sån dialekt? :) KRAM

Svar: Tack så mycket :D Är nog helt svensk (men kan också finska flytande) min dialekt beror inget på finskan utan bara på att jag bor i österbotten, här talar vi sådan dialekt :)
Henrietta Nylund

Fashion Safari    •  

så mycket fint du hittat, älskar hollister toppen, så snygg!

Linn Flink    •  

Vill tipsa dig om en jättebillig och bra onlineshop med superdupersnygga kläder och skor.
Har skrivit om shoppingsidan på min blogg och länk till shoppen finns i blogginlägget in och kolla vettja ♥

--> http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=57855&beid=2717880

Linn Flink    •  

Vill tipsa dig om en jättebillig och bra onlineshop med superdupersnygga kläder och skor.
Har skrivit om shoppingsidan på min blogg och länk till shoppen finns i blogginlägget in och kolla vettja ♥

--> http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=57855&beid=2717880










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!