Something new

En ny BH ifrån H&M som blev min för endast 11 euro idag! Fick på mailen något om att man fick ett valfritt plagg för -25% och man fick det också på underkläder så köpte en ny BH vilket jag verkligen behöver! Denna var riktigt skön och snygg!
 
Idag har jag efter skolan gått runt i stan först ensam ett tag och sedan med William. Har kollat på klockor och börjar nu snart kunna välja vilken klocka jag vill ha och snyggaste hittlis kommer från märket Tommy Hilfiger men får se vilken jag köper sedan!
 
Har annars testat ett par byxor på BikBok som jag har från förr men de är sjukt nötta och helt gråa (de ska vara svarta) så funderar på att köpa ett par likadana nya då de var så bra!
 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen resten av kvällen framför sista PLL avsnittet innan December och om jag orkar efter det se TFIOS! Men får se hur mycket jag hinner med :)
 
Ha en bra onsdag!


ebba    •  

åh så fin!

Alice    •  

Riktigt fin!
Det suger verkligen att man måste vänta ända till december! Tycker dom borde sända PLL varje dag, året om! hahha

Anonym    •  

Sjukt fin bh :) visste inte att pll skulle ha paus!!

Prietha    •  

Jättesnygg!

NATHALIE - Fashionblog    •  

Gud vad snygg :) kram

Sara    •  

Fin :)

sv; ja men eller hur!? var helt dansande av lycka efteråt <3

mot plus    •  

så fin!! Ha en fin kväll! =)

Sara Ekman    •  

Fin :)

VERONICA - fashionblog    •  

Åh gud vilken fin! Så söt, och romantisk! Billig också, vilket kap! :) Ha en underbar torsdag tjejen, kramar på dig!

Ninni    •  

Men så snygg :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Härligt med lite nytt :)

jonna    •  

ja verkligen :)
åh, så fin!

Pauline    •  

snygg den var!

Sarah    •  

De e najs o få rabatt :)

MATILDA    •  

gud vad snygg :D

Josephine - Living in London    •  

Så fin!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Så fin:)

Erika    •  

Vilken snygg bh :)

♫♪ sandra    •  

åh så fin!

Viktoria Eriksson    •  

så fin! :)

Liborius    •  

fin!:)

Sofia    •  

Gud vad fin!!

J o h a n n a    •  

snygg :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!