Smått & gott

Köpte denna ''låda'' ifrån Sisustus IN i Vasa för någon vecka sedan och hade riktigt tur då det var sista exemplaret i butiken! 
Visste inte riktigt vad jag skulle lägga i den och var men det blev på en av mina fyra malm hyllor fylld med några av mina parfymer och två bodylotions!
Är riktigt nöjd med denna och det ser mycket prydligare ut på hyllan nu när det är lite mera organiserat bland parfymerna! 
 
Vad tycker ni om denna låda? :)


Anonym    •  

Så fin! :)

Anonym    •  

Så fin! :)

Erika    •  

Snyggt :)
Älskar allt i den serien med lådor, tavlor osv.

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket:) och jag våfflar mitt hår med Björn Axéns volumemaster och sedan tuperar jag på det våfflade håret. Blir riktigt fin och hållbar volym då :) KRAM!

Prietha    •  

Jag ÄLSKAR den! SÅ himla praktiskt och såååå snygg!!

Sara Ekman    •  

Fint :)

Olivia Ward    •  

du har en jättefin blogg! Kram :)

Olivia Ward    •  

du har en jättefin blogg! Kram :)

Emma    •  

va fiint, vart har du köpt den där trä lådan smått och gott? :)

/Emma

Svar: Står i inlägget ;) Sisustus IN heter affären och ligger i min stad Vasa, Finland!
Henrietta Nylund

Ninni    •  

Har massvis från den träserien, också av den vita. Dock inte denna söta låda :)

Josephine - Living in London    •  

Fin! :)

Sofia    •  

så fint!

jonna    •  

tack :)
Jättefin! Vill också ha en sån :)

chris    •  

riktigt snyggt!

VERONICA - fashionblog    •  

Åh gud vad fint! Riktigt fint! :) Ha en underbart fin dag och hoppas allt är bra med dig! Kram!

Släpp taget. följ flödet    •  

Vilken bra idé och jättefin! Skulle behöva något liknande då alla mina såna prylar ligger i en väska haha! Inte lätt att hitta det man söker när man har bråttom! :)

Alice    •  

Riktigt snygg!
vilken är din favorit body mist från VS?

Svar: Min favorit är nog Midnight Dare just nu! På andra plats kommer Forever Pink och Moonlight Dream :)
Henrietta Nylund

Ninni - Vimsiga mamman    •  

sv. ja han verkligen älskar träningen =) jättekul att se

Sarah    •  

Va fint de blev :)

Sanna Preifelt    •  

Det blev jättefint :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!