Ny design!

Nu har jag äntligen lagt upp den nya designen på bloggen (som ni kanske ser, haha)!
Är faktiskt väldigt nöjd med hur den blev jämfört med min förra som jag totalt tröttnade på på alla sätt och vis!
Men nu känns det riktigt bra och skönt med en helt och hållet ny design här på bloggen!
 
Ni får gärna säga vad ni tycker om den, eller att något saknas eller kan förbättras! :)
 


Alice    •  

Jätte fin och mysig design! älskar färgerna!

mikki lejtonen    •  

ååh va fiiin!!!!

Svar: Thankjuuu mikki :DD
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

fint :)

Elin    •  

Jättefin :)

Ellinor    •  

SV: det var minst lika gott tycker jag hihi ^^

Matilda Blomqvist    •  

väldigt fin. :)

Linnéa Pyrrö    •  

fint!

sv; åh ja gör de :D passa på att fynda! kram

♫♪ sandra    •  

gillar't!

Catrine    •  

jättefin design :D

VERONICA - fashionblog    •  

Älskar den, känns så mycket "du"! :) Så fin :) Kramar på dig tjejen, ha en grym dag!

Anita    •  

Såå fin!! :)

Pauline    •  

jättefint!

jonna    •  

tack :)
fint det blev!
Hoppas du får en bra måndag!

Anonym    •  

Så fin den är

Micaela Åhman    •  

Det blev jättefint :) bra gjort!

SARA EMILIA'S    •  

Tycker att dina nya design är jättefin! :)

ida foto. ♛    •  

supersnyggt!
sv; åh tacktacktack ❤

Släpp taget. följ flödet    •  

Jätte fin och stilren design! Bra jobbat :)

Tessie    •  

Ramlade in på din blogg efter lite klickandes runt på nätet bland bloggar. Fassnade här, tittade runt, gillar dina bilder och dina inlägg :)

Svar: Åh vad kul att höra! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!