Höst inspirerad outfit

Autumn outfit

 
Denna outfit skulle jag väldigt gärna ha på mig i höst! 
Är väldigt sugen på ett par primeboots eller johnny bulls i vinter men primebootsen är liite väl dyra tycker jag, så får väl söka efter något mera i min prisklass istället!
Drömmer verkligen om väskan från Celiné, och det har jag gjort länge! Såg någon i Stockholm som hade en beige och såg hur snygg den såg ut! Har bara annars sett på svarta så! :)
Ska verkligen försöka hitta en liknande kofta som på den ovanför, de är såå snygga och stilrena, så ska spana in efter en sådan nu i Helsingfors ;)


Elin    •  

Supersnygg outfit! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Snygg inspo!

Petra    •  

hoppas du får en skön helg

Emelie    •  

Men åh så snygg outfit! :D

J o h a n n a    •  

Sjukt snyggt!
Sv. det var den :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!