Haul på kommande

Lite mera bilder ifrån Stockholms resan!
Hade jobb idag från klockan 12-17 och efter jobbet var jag runt och träffade lite personer som skulle köpa nått från min instagram :) 
Nu är jag hemma och har filmat min haul video som kommer upp imorgon eller dagen efter det eftersom jag hittade inte något redigeringsprogram på datorn! Så ni får vänta lite nu haha :)
 
På tal om ingenting så har jag en riktigt äcklig och besvärlig blåsa i munnen just nu som gör livet 100 gånger svårare för mig! Har ju inga tänder annars att tugga med så det gör ju inte allt så mycket lättare att inte kunna tugga eller dricka nått då det svider så mycket! usch... som tur är den på bättringsvägen nu! :)
 


Alice    •  

usshaa, hoppas den försvinner!
åhh, älskar vs!

Fashion Safari    •  

ser skoj ut!
sv. var på min kompis förlovningsfest :)

milina.blogg.se    •  

spännande :)

Ellinor    •  

Spännande med haulen! :D

Svar: Nu är haulen uppe! :)
Henrietta Nylund

Sara    •  

Hatar när man får blåsor!!

Ebba ♥    •  

Åh vad roligt! Älskar vs ♥

Amanda [SPONTAN]    •  

Spännande :)

Pauline    •  

å älskar vs!

Jonna kanon    •  

ååh victoria secret! Ser fram emot haulen!

Svar: Haulen är nu uppe på bloggen! :)
Henrietta Nylund

☆Z I N J A☆    •  

vad roligt:D

Jessica    •  

Så roligt med en haul video :)

Svar: Ja, nu är den även uppe på bloggen! :)
Henrietta Nylund

Matilda - Skönhetsblogg    •  

åhhh avis!

jonna    •  

det är väldigt gott :)
fina bilder! speciellt den i mitten :)

Felicia    •  

Aviis!

Viktoria Eriksson    •  

åh, vill också till VS!!

Anonym    •  

ååh vicotiras secret <3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!