Första sovmorgonen på länge

Vår mini-brunch jag lagade till vår familj eftersom att min mormor fyller år idag! Supergott var det :)
Middagen jag lagade till mig och min bror igår! Var sjuuukt länge sedan jag åt det här och har verkligen saknat det! och älskar verkligen denna kombination och mest kokta broccolin, ååh!
 
Bombaderar här nu med matbilder från i morse och igår haha!
Vaknade klockan 10 tiden med William vid min sida av att någon dammsugade i nedre våningen. Det var min första sovmorgon sedan skolan har börjat och min första gång jag fick ordentligt sova ut sedan Weekend Festival! Så det var riktigt välbehövligt!
 
Imorgon har jag jobb igen och det känns lite konstigt när man inte har jobbat på över 2 veckor och när jag jobbade nästan varje dag på sommaren! Det är förövrigt min nästsista gång på jobbet den här sommaren! 
 
Idag har jag och William inga planer. Vi ska iallafall spendera denna lördag tillsammans och igår blev det tal om att kanske åka på bio ikväll, men får se om det kommer något bra på bio!
 
Hoppas ni alla har en trevlig helg!


Maja    •  

Mums! Det där såg inte helt fel ut hörredu!!

V I L M A L A ♔    •  

MUUMS.

jonna    •  

härligt med sovmorgon!
Jasså, jag får ta och leta mer och se om jag hittar det :)

Ebba ♥    •  

Åh vad gott allt ser ut!!

i s a b e l l a w l    •  

Svar: åh, tack snälla du! Att sluta så tidigt på fredagar, då klagar man inte!!

Angelica    •  

Ååh, vad roligt och gott de såg ut. Grattis till henne :)

mot plus    •  

nejmen gud så gott!! herrejisses!! =)

Sara Ekman    •  

mums :)

Liborius    •  

åh våfflor!

Prietha    •  

Åh våfflor❤

milina.blogg.se    •  

men åh vad gott :D

Jennifer    •  

Åh äggröra!:P
Tack, ha en bra dag!

Anonym    •  

Gott allt det där såg ut

Alice    •  

sv: jaa iallafall vad jag har läst på flera olika bloggar och även tidningars hemsidor osv :)

Ida - foto & häst    •  

meeen sååå gott!!
sv; åh tack ❤

Linda    •  

mums va gott

rebecca    •  

Härligt med sovmorgon :)

Linnéa Pyrrö    •  

sv; ja eller hur! håller med

Emelie    •  

Men åh så mumsiga bilder!! ^^

VERONICA - fashionblog    •  

ÅH så mycket gott! Mummms! :) Ha en underbart fin söndag, kramar fina du!

chris    •  

men åh våfflor!!

Erika    •  

Mums :)

sv: Ja det brukar vara så tyvärr!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Åh, vad gott!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Åh, vad gott!

Malin Lindgren    •  

Vilken jäkla fin blogg du har verkligen! =)
Alltid skönt med sovmorgon haha, får sovmorgon till 12.30 varje tisdag nu framöver, riktigt skönt!

Kika gärna in på min blogg med finis! :)

Svar: Ååh tack såå mycket fina du! :)
Henrietta Nylund

Ninni - Foto & Vardag    •  

sv, tack :))

åh våfflor var ju så länge sedan, gott!

Viktoria Eriksson    •  

nam så gott :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!