Första skoldagen avklarad

Nu är då första skoldagen avklarad! 
Det var endast en 3 timmars lång dag av att mest lära känna de andra flickorna i klassen! (vi är ju bara flickor i vår klass så!)
Alla i klassen + lärarna är riktigt trevliga och jag tror att vi kommer få 3 superbra år tillsammans!
 
Jag kände faktiskt ingen spänning eller oro eller liknande inför att börja ny skola. Däremot alla mina andra vänner som också går där men på andra linjer var riktigt spända osv. fastän de skulle ha åtminstone 1 vän på klassen. Men jag känner ju ingen från förr men jag hoppas nog att jag kommer lära känna flera av alla där och bli bra vän med iallafall någon! :)
 
Nu ska jag bara ta det lungt resten av dagen och snart ska jag ta och äta nått eftersom jag fick knappt ätit något i skolan eftersom att det var jättetunn spagetti och det gick inte alls att tugga så...
 
Hoppas ni alla har en riktigt fin måndag!
 


Linnéa Pyrrö    •  

oj har ni redan börjat skolan! jag börjar inte föränn om två veckor.

sv; åh ja visst va de fint :) kram

Alice    •  

Jag börjar om två veckor, iiiii lite spänd!
Vilken linje går du?

Svar: Jag går frisörslinjen! :)
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Erika    •  

Skoj att börja i en helt ny klass :)

Anonym    •  

Så fin du är :) börjar ni skolan såhär tidigt?

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Fin du är! Härligt att höra att första skoldagen var bra! :)

NATHALIE - Fashionblog    •  

- wow designen blev jättesnygg tjejen :) Bra gjort!
Ha en fin kväll, kramkram!

Ebba ♥    •  

Så fin design, älskar den!!

Anita    •  

Men gud va kul att börja i ny klass och lära känna nya människor! :D
Ha en fortsatt fin måndag finis, kram!

Fashion Safari    •  

spännande med ny skola! :) Jättefin bloggdesign förresten!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Oj vad tidigt ni börjar!

Svar: Vi slutar ju i finland en vecka tidigare skolan än i sverige, så då börjar vi ju en vecka tidigare också :)
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

fin topp!

jonna    •  

så trevligt :)
vilken linje går du?

Svar: jag går på frisör :)
Henrietta Nylund

Prietha    •  

OJ vad tidigt du börjar, jag börjar bästa vecka hihi.

Svar: Vi slutar ju i finland en vecka tidigare skolan än i sverige, så då börjar vi ju en vecka tidigare också :)
Henrietta Nylund

☆Z I N J A☆    •  

oj vad tidigt, vilken linje går du? vad slumpat att det bara är tjejer:)

Svar: Vi slutar ju i finland en vecka tidigare skolan än i sverige, så då börjar vi ju en vecka tidigare också :) jag går på frisörslinjen så inte så konsitgt att det bara är flickor haha :)
Henrietta Nylund

J E N N I F E R    •  

åh vad fin du är!

Svar: Ååh tack finaste du :)
Henrietta Nylund

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Sv. tack så mycket :)
Så fin du e

Svar: Ååh tack! :)
Henrietta Nylund

Viktoria Eriksson    •  

finis :)

Tess    •  

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

jennifer    •  

jag böjar den 18:e och det är samma här, bara tjejer i klassen! vilken linje ska du gå?:)

delta gärna i veckans blogg! kram

Svar: Vi slutar ju i finland en vecka tidigare skolan än i sverige, så då börjar vi ju en vecka tidigare också :) Jag ska gå frisörslinjen, så inte så konsitgt att det bara är flickor då :)
Henrietta Nylund

Amanda    •  

Vilket fint hår du har! :) Skönt att allt kändes bra i nya klassen! :)

Elin    •  

Oj har ni redan börjat

Svar: Ja vi börjar en vecka tidigare eftersom vi slutar också en vecka tidigare :)
Henrietta Nylund

Sofie    •  

Gud vad tidigt du börjar :o

Ellinor    •  

Så fin du är!
Jaså ni började skolan redan nu? :)

SV: Tack snälla! Ja den var väldigt skön :)

Svar: Vi slutar ju i finland en vecka tidigare skolan än i sverige, så då börjar vi ju en vecka tidigare också :)
Henrietta Nylund

Celine    •  

DITT HÅR! <3

Svar: Men ååh tack <3 :)))
Henrietta Nylund

Clara    •  

Så bra det låter!

Pauline    •  

vad roligt :)

Emelie    •  

Va tidigt ni börjar skolan :o Jag börjar först den 21! Men hoppas att allt var super ändå, haha. :)

Svar: Vi slutar ju i finland en vecka tidigare skolan än i sverige, så då börjar vi ju en vecka tidigare också :)
Henrietta Nylund

Michelle Gawronska    •  

Jättefin blogg!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!