En tröttare tisdag

Har precis ätit en riktigt god kycklingrisotto och har värsta matkoman nu haha! Så svårt alltid för mig att veta när man ska sluta äta när det är god mat...
 
Idag i skolan fönade vi håret på lite olika dockhuvuden och olika hårlängder och frisyrer och det gjorde vi faktiskt hela dagen! Jag tyckte att det var riktigt kul och tiden gick riktigt snabbt! 
Känns verkligen roligt att göra sånt här i skolan och det känns nu verkligen som om jag har kommit in på rätt linje, vilket känns superbra! såklart kommer det ju också finnas jobbigare dagar men roliga dagar som denna kommer nog göra allt värt det! :)
 
Idag efter skolan var jag och kollade på lite saker till skolan, bl.a. en kalender men hittade ingen jag gillade så funderar på att beställa en personlig almanacka! Efter det så körde jag mopedbilen på fixning eftersom att efter den hemska stormen för några veckor sedan så började det läcka in genom framrutan när det regnar så nu ska det försökas fixas!


Maja    •  

Fin tjeja! Ha en fin kväll, kram :)

Petra    •  

sv japp det var mumsigt

Emelie    •  

Låter ju riktigt härligt med skolan :D

mot plus    •  

fiin du e!

milina.blogg.se    •  

skojj!

Anita    •  

Ååh, Kycklingrisotto lät ju himla gott :-D

Svar: Och ååh det är det! brukar inte blanda själva riset och kycklingen utan gör risottoris och vanlig kycklingsås och sedan häller jag det över, blir sjuuuukt gott!
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

kul :)

Pauline    •  

så roligt att du trivs!

Alice    •  

Du går frisör va? (: eller även med stylist/makeup artis?

Svar: Alltså jag bor i Finland så vi har inte riktigt samma linjer osv. Men går på frisör där vi även lär oss make-up och manikyrer och sådant kul! :)
Henrietta Nylund

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Skönt att höra att du trivs där och gillar linjen! :)

Moa Persson    •  

så fin du är!

Svar: Ååh tack :)
Henrietta Nylund

Flisan    •  

Sv: ja det var riktigt najsigt :P

MartinaOlsson    •  

hej! allt bra? :)

Erika    •  

Härligt att det känns rätt :)

jonna    •  

ja verkligen :) men det är ju det bästa med hösten. Sitta inne med te och tända ljus :)

Catrine    •  

fin du är!! en almonacka borde jag oxå införskaffa :D

Catrine    •  

fin du är!! en almonacka borde jag oxå införskaffa :D

Ninnzan    •  

Hih tack :) hoppas du haft en bra dag

Ida - foto & häst    •  

åh så roligt! :D så himla kul med hår :) fin du är oxå!!
sv; tack snälla du ❤

Alice    •  

sv: åhh det låter ju hel roligt!

Emelie    •  

Vad roligt att du känner att du har valt rätt linje! :) Har tankarna på att gå frisör jag med!! men lutar även mot stylist haha :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!